Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

waarvoor???

Advertise here!!

22.11.20050 likes
waarvoor doen mensen me verdriet???
ik wil dat niet ik wil allen maar geluk!! ik wil genieten van me leven!!! wat ik owk doe hoor!!!
tuurluk ik ben ik een heel gelukkig mens!!!
maar waarvoor moet ik verdriet blijven voelen??
waarvoor lukt het me niet diep weg testoppen voor meself??? net als ik het kan verbergen voor de ander???
waarvoor blijft het terug komen?? ik wil dat nie!!
ik wil allen geluk voelen!!! en verdriet dat mag van mij weg!!! helemaal verdwijnen naar ergens waar ik nie meer bij kan!!
kussie kirsten
22.11.20050 likes
kirsten
stuur het maar op per mail dan gooi ik het wel voor je weg
23.11.20050 likes
RESPECT2ALL

Respect voor jezelf
is respect voor anderen
Respect voor anderen
is respect voor "anders"

eigenlijk zijn we helemaal
niet zo anders als we denken
diep van binnen willen we
allemaal hetzelfde: RESPECT

en wat is respect?
Respect is anderen behandelen
zoals je zelf behandeld wilt worden !

Francine Oomen juli 2005.
24.11.20050 likes
whahahahaha shirley!!!!
enne mooi gedigt cats! ik kende dat al maar het klopt eigenluk wel alemaal wat daar in staat jah!!!
kussie kirsten!
24.11.20050 likes
Verdriet kan ontspannend zijn ook!!!Maar ik hou het liever zonder verdriet!! greetz Tibli x x x

Advertise here!!

24.11.20050 likes
Lieve Kirsten, gevoelens horen bij het leven, natuurlijk, daar hoort lachen, huilen, je goed voelen, maar ook je klote voelen bij, maar niets is zo klote als dat IEMAND ANDERS je pijn doet!!!!!!!!!
In mijn mening is iemand anders pijn doen een teken van onmacht van die persoon!!!!!! Die persoon zit hoogst waarschijnlijk met een geestelijk probleem wat hij/zij niet kan verwerken, en dat reageert hij/zij af op iemand die in zijn/haar ogen minder labiel is. Maar dat zegt eigenlijk meer over die persoon, dan over jou!!!!!!
Ik heb het in mijn jeugd ook meegemaakt, ik was te zachtaardig voor sommige mensen, en dat konden ze niet hebben!!!!! Dus ik was het pispaaltje van de klas!!!!!

Ik zou zeggen, praat er met zoveel mogelijk mensen over, die je vertrouwd, en samen komen jullie wel tot een oplossing......

Sterkte ermee!!!!

Kusssssss Jacootje
25.11.20050 likes
dankje jaco!!!
nu ik het sow les denk ik eigenluk jah je hebt wel gelijk hoor met wat jij typt!! ik herken er ook wel wat van!!! maar tog sommige dingen die iemand bij me doet nee daar heeft niemand reden toe denk ik!!!
nou jah gemeen dat se jou vroeger pesten op school!!! knuff!!!
dat is bij mij gelukkig nooit gebeurt!!!
dikke kuss kirsten!!!

Adverteer hier