Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

waarschuwing daar gaan we weer !!!!

Advertise here!!

Citeren13.10.20070 likes
Uit me bed op zomaar een zaterdag in de herfst zon Ik geniet van de natuur en met een grote sprong Juist ja, dender bijna twee hoog van me balkon. En de overburen waarom staan ze me zo aan te staren ooow wacht het feit dat ik nog in me korte boxer sta zou dat feit kunnen verklaren.
Daar sta ik dan in me ochtend kloffie Nog niet wakker ik moet koffie.
De bladeren zijn bruin ze liggen op de grond En net zo bruin is die eerste peuk brandend in me mond. Het is 13 Oktober maar nu rijst mij de vraag Wat in de naam van kont moet ik doen vandaag. Te warm om te gaan schaatsen, Te koud voor een duik in de zee. Leuk hoor zo,n herfst dag maar wat moet ik hier mee. Dan maar weer hangen, Aan die tv En plots zie ik het en denk oow nee !
want wat zie ik tot mijn grote schrik Hij komt er weer aan die oude pik. Rode mijter, lange baard, straks komt hij weer hierheen op dat paard. En de volwassenen moeten het weer berouwen Die moeten elkaar weer gedichten door de strot gaan douwen. Sint en piet zaten te denken wat ze jan of piet zullen schenken en zo gaat het elke keer. NEEEE IK WIL HET NIET NIET NOG EEN KEER !!
IK KAN NIET RIJMEN IK WIL HET NIET . KAP EENS LEKKER SINT EN PIET.
Nee dit jaar vraag ik sinterklaas, een privé rijm piet. en niet die van speculaas.
Al dat gerijmd waar moet ik beginnen. 13 oktober me dagtaak is binnen.

Adverteer hier