Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

waarom kom jij op kletsen.com

1

Advertise here!!

Citeren19.05.20100 likes
heej allemaal,
laatst was er bij iemand in de shift een vraag "waarom kom jij op kletsen.com" dat vond ik een leuk idee.
dus vandaar de topic

ik kom op kletsen om gezellig met andere mensen te kletsen, en soms verveel ik mij, dus is kletsen.com een leuk chat site om met anderen te kletsen.

kuss soraya, we kletsen.com
Citeren19.05.20100 likes
Zal ik je vertellen soraya,

Hier op kletsen kom ik graag niet alleen omdat het hier gezellig is. Ik kom hier omdat het toegankelijk is voor alle leeftijden met een normaal normen en waarden gevoel. Dit is voor mij een site waar in, iedergeval ik, een gevoel heb een beetje thuis te zijn. Weg van all drukte makers,... weg van al die fake figuren. Als je hier een tijdje zit,.. voelt het als familie. En herken al snel wie je in de zijk neemt en wie je neemt zoals je bent.

Hier kan ik negatieve vibraties van de buitenwereld omzetten in positivieteit. Door te kletsen en door te lezen. Hier heb ik een gevoel van saamhorigheid.
Ik kom op veel chatsites,... das mijn behoefte om te delen en te luisteren. (lees lezen) maar dit is mijn lievelings chat site,....

Dit keer laat ik het graag vertalen door een musicaal vriendje van me: http://www.youtube.com/watch?v=LBuTpJX_odw

Vrolijke groet weer uit zonnig heerhugowaard.
Dreamon
Citeren19.05.20100 likes
heej dreamon,

heb je mooi omschreven, en weet wat je bedoelt.
zo voel ik dat ook!

ik vind het echt een top site:P wist niet dat z'n site bestond
Citeren19.05.20100 likes
eh eh eh en nu weet je het,...
knufff
Citeren19.05.20100 likes
om het forum vol te klieren en jullie te vervelen

Advertise here!!

Citeren19.05.20100 likes
zo maar om gezellig te kletsen met anderen.
Citeren19.05.20100 likes
ik kom op kletsen voor afleiding ik kan hier lachen en soms ook een traantje weg pikken
Citeren21.05.20100 likes
Ik chat hier om gezellig bezig te zijn, en evt wat leuke mensen te leren kennen.
Voor mij is chatten een gezellige vorm van ontspannen na een inspannende werkdag
Citeren29.09.20110 likes
Geen idee, ik liep op straat en ineens werd er een zak over mijn hoofd getrokken, werd in een bestelbusje gesleurd en het gekke is dat toen ik '2 uur later' wakker werd, ik ineens een profiel had op kletsen

Okéé.. en nu de echte reden;

Omdat ik 'zoals nu' niks te doen heb en om het forum vol te kliederen
iek vien loik ..
Citeren29.09.20110 likes
Omdat ik een zielig oud vrouwtje ben

1

Adverteer hier