Citeren08.07.20060 likes
Advertise here!! |
Citeren08.07.20060 likes |
Citeren08.07.20060 likes tja ik dacht ..... waarom niet
ik moet daarbij eerlijkheidshalve erbij vermelden, zonder sjurlie geen kletsen! ![]() ![]() |
Citeren08.07.20060 likes ik dacht van wat van mafkezen zal ik tegenkomen ![]() ![]() |
Citeren08.07.20060 likes hahahaha visser, dank je...en???zijn we mafkezen hihi
ik Nayara, probeerde, en ben gebleven hahahaha het is gezellig hier!! ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.07.20060 likes omdat ik me verveelde en wel wat aanspraak wou hebben . en dat is gelukt hahahhah genoeg volk hier om leuk mee te babbelen ![]() |
Advertise here!! |
Citeren08.07.20060 likes er waren te veel verveeltjes op een andere chat.op het laatst was het steeds sex en hoe g... ze wel waren .
ik kwam hier bij toeval,en zag dat er meer malloten zoals ik zijn. dus ben ik hier blijven hangen .......just for fun.... en zo moet het ook ......chatten moet je voor de lol doen. ![]() ![]() |
Citeren08.07.20060 likes ik omdat er een andere chat opgeheven werd en toen ging ik naar een andere chat.toen zag ik veel bekenden van die opgeheven chat en hadden het over kletsen. Vond dat zo eenleuke chat dat ik er ben blijven hangen. ![]() |
Citeren08.07.20060 likes Omdat ik hier in mn woonplaats de aanspraak mis en op deze manier toch veel leuke (en soms ook minder leuke maar zo is het leven ![]() Groetjes Tess xXx |