Citeren05.10.20060 likes
waarom houden vrouwen zo van het mysterieuze ?
Advertise here!! |
Citeren05.10.20060 likes waarom houden vrouwen zo van het mysterieuze ? |
Citeren05.10.20060 likes Omdat het voor vrouwen geen mysterie is. |
Citeren05.10.20060 likes Alles moet een uidaging blijven, ja is niet anders ![]() |
Citeren05.10.20060 likes omdat ze in een droomwereld leven?
![]() |
Citeren05.10.20060 likes wat is mysterieus?
ik denk dat iedereen daar zo zijn eigen antwoord op heeft... kuss kirsten! |
Advertise here!! |
Citeren05.10.20060 likes haha niet alleen vrouwen iceke ![]() ![]() |
Citeren05.10.20060 likes omdat vrouwen nog enige fantasie hebben en maken zelf van een dood gewone man een mysterieze man hahahahhaha |
Citeren21.10.20060 likes Iceke, ik denk omdat vrouwen graag iets te raden hebben.
Dat stimuleert hun fantasie. Een mysterieuze man geeft zich niet teveel bloot, is en blijft een heer, en laat de vrouwen absoluut in hun waarde. Even een stukje van een site wat ik wel typerend vind voor sommige mannen hier, en dus hoe je je niet moet gedragen als man op een chatsite: Als we het gemiddelde vrouwelijk lid op een dating/chat site mogen geloven zouden we ons beter af kunnen vragen wat mannen goed doen op een dating/chat site. Is het zo ernstig gesteld, vraag je je misschien af. Ja, het aantal pummels onder de mannelijke leden schijnt enorm te zijn. Het vervelendste is nog, dat de meesten zich er niet eens echt van bewust zijn. Soms lijkt het erop of mannen alle vormen van fatsoen door de gootsteen spoelen zodra ze zich wagen aan online dating/chatten. Ze gedragen zich als beesten in chatrooms. Plaatsen foto's op hun profiel waarvoor je je in het dagelijks leven rot zou schamen als mensen je zo zouden zien. En ook de tekst op het gemiddelde online profiel zou je moeder rode oren bezorgen als ze dat onder ogen zou krijgen. Jongens, waarom schrijven we in op een online dating/chat site? Om andere mensen te ontmoeten, toch? Waarom doen sommigen dan zo hun best om zo afschikwekkend mogelijk te zijn. Denk eens na. Als je een vrouw op straat tegenkomt, laat je dan ook je broek zakken en geef je haar vervolgens je e-mail adres of telefoonnummer? Het klinkt misschien absurd, maar de boodschap is wel duidelijk denk ik. Ook op een dating/chat site zul je je gewoon moeten gedragen als je online mensen wilt onmoeten. Doe in ieder geval alsof je goede manieren hebt geleerd. Houdt rekening met de voorkeuren die mensen aangeven op hun online profiel. Dit is echt de enige manier om daadwerkelijk in contact te komen met mensen online. Jaco |
Citeren21.10.20060 likes ben het met je eens jaco ![]() groetjes gewoondave25 ![]() |
Citeren21.10.20060 likes he jaco ,
had het zelf niet beter kunnen zeggen , kan me er ongelooflijk aan ergeren aan dergelijke types , groetjes elvis |