Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

waarom

Advertise here!!

Citeren30.10.20080 likes
waarom ben k op deze wereld
wil niet meer
ben t zo moe om te vechten ,om te overleven ind eze kut wereld
niemand gunt je iets
kan beter moord plegen
tenminste geen zorge meer
eten drinken van de staat
in gevang zitten we toch
je mag eruit voot boodschappen en de rest blijf je ma binne
boodschappen,ja,wat zal eens halen
brood,owja smeerboter op
beleg wordt er ma bij gedroomt
suiker voor in thee
en de rest,ja ,bijten we toch op een houtje]
en op tijd na bed,spaart ook weer
ben zo moe
wil echt eens rust,kan nie meer
Citeren30.10.20080 likes
lieve marie,

Heel veel sterkte meis,en houd de moed erin,ga ervoor en ik ben ervan overtuigt dat het zonnetje voor jou ook weer zal gaan schijnen,dikke kussssssssss en knuffffffffffffff
Citeren31.10.20080 likes
ik word hier altijd een beetje kriebelig van. tis natuurlijk niet leuk als je elke cent moet omdraaien en dat je de hele tijd bezig bent met overleven. maar hoe meer je daar aan denkt hoe moeilijker het word geniet van de dingen die je wel kunt en hebt. put daar energie uit. klagen helpt niet. en dat weet ik uit ervaring ik zit in de zelfde situatie als jij. en ik weet ook dat het leven niet altijd even leuk is. maar draag je lot en stop met zeuren dat is mijn motto
Citeren31.10.20080 likes
lieve marie,

ik kan goed begrijpen hoe je je voelt, mischien denk je dat daar je weinige geld mee te maken heeft ik dnek self van niet, altans niet helemaal!

natuurlij kis meer geld makkelijker maar van geld wordt je aboluut niet gelukkig!!

probeer jeself wat af te leiden! ookal heb je nergens sin in probeer tog wat te agan doen, je kan ook veel leuke dingen sonder geld doen!

en denk aan je kids als ji jer niet meer bent wat voor verdriet je hun sult aandoen!

je mag me altijd mailen hoor~!

kusss kirsten
Citeren31.10.20080 likes
nou kirsten,dankje
gaat al weer wat beter
kusssssssssss

Advertise here!!

Citeren31.10.20080 likes
dat vind ik heel fijn om te horen marie!

kusss
kirsten

Adverteer hier