|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben hier terecht gekomen via google en ook in een periode dat ik net uit mn relatie stapte een beetje het zelfde verhaal als jaco er zijn mensen bij hier die mij heel goed hebben bij gestaan om me er door heen te vechten en zijn idd goede vrienden geworden
lieve cor ik heb dat graag gedaan ook jij ben welkom in ons clubje  groetjes allemaal van shirley |
Timberland Undefined 2690 berichten dit is de eerste chatsite die niet ranzig is ... en is iemand ranzig dan wordt ie er zonder pardon uitgekickt .. (doe ik graag aan mee hahaha)
verslavend .. tja zeker helemaal als je chatters ook echt hebt ontmoet dan 'zie' je de persoon ook werkelijk tijdens het chatten.
groetjes
tim |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi allemaal
ik kwam hier op de site toen deze nog maar net bestond dus van het begin,ik tikte gewoon kletsen in op een zoektocht en zo heb ik het gevonden.Ik ben zelfs heel lang moderator geweest maar wegens omstandigheden ben ik ermee moeten stoppen wat ik toch wel jammer vindt vandaar dat ik af en toe nog wel invallen wil!!!Er waren in het begin maar een paar mensen maar het groeide en groeide tot wat er nu is een supergezellige site!!Mensjes ga zo door en houdt het een toffe site.
Met vriendelijke groetjes Angelz xxxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi allemaal
ik kwam hier op de site toen deze nog maar net bestond dus van het begin,ik tikte gewoon kletsen in op een zoektocht en zo heb ik het gevonden.Ik ben zelfs heel lang moderator geweest maar wegens omstandigheden ben ik ermee moeten stoppen wat ik toch wel jammer vindt vandaar dat ik af en toe nog wel invallen wil!!!Er waren in het begin maar een paar mensen maar het groeide en groeide tot wat er nu is een supergezellige site!!Mensjes ga zo door en houdt het een toffe site.
Met vriendelijke groetjes Angelz xxxxxx |
zappa_girl Undefined 9 berichten hallo iedereen,
ik chat hier omdat iedereen elkaar vriendelijk behandelt, de sfeer is echt gezellig. Ik mis dat soms in de echte samenleving. Ik vind het ook erg leuk dat Belgen en Nederlanders samen kletsen, je leert van alles over Vlaams en de cultuur.
En het belangrijkste: er wordt niet gescholden.
Groetjes
Zappa-girl |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten helemaal mee eens zappa_girl |
Anonymous Undefined 65739 berichten oja de mensen die mij zo goed geholpen hebben twee in het algemeen het zijn er wel meer geweest hoor maar die twee zijn heel belangrijk voor me en die zie ik helaas niet meer de een komt weer heel soms gelukkig |
Timberland Undefined 2690 berichten is ze weer aan de thee muts? |
Anonymous Undefined 65739 berichten leuk tim dat je nummer 1 wel weet zeker ben ik aan de thee muts
|
Timberland Undefined 2690 berichten dyana is nr 2?
waar sta ik eigenlijk als nummer?
kussss  tim |
|