20.09.20050 likes
sowwy bruce...noten kraken is geen fijne hobby en ik trek mijn woorden in!
ik kraak wel een blikje bier, leeg dan
ik kraak wel een blikje bier, leeg dan

Advertise here!! |
20.09.20050 likes sowwy bruce...noten kraken is geen fijne hobby en ik trek mijn woorden in!
ik kraak wel een blikje bier, leeg dan ![]() |
20.09.20050 likes het is gelukkig weer allemaal goed gekomen, dus vergeten en vergeven!!!
en vergeet dat ik ooit hier me hart heb laten spreken, zal nooit meer doen. Wil er niets meer over horen, Bruce is gewoon geweldig !!!! punt uit. nootje.... |
24.09.20050 likes aplausje voor noot en Bruce. |
30.09.20050 likes Gewoon een klein vraagje.
Waarom komen wij hier allemaal op de chat? Wat drijft jullie iedere dag weer naar hier of op het forum? Voor mij althans zijn het hier de gezellige mensen en ondeugende mensen die het zo aantrekkelijk maken. Iedere middag neem ik dan ook effen de tijd om langs te komen, wanneer ik het effen kan. Eens zien nu hoeveel reacties & antwoorden er op deze twee vragen komen. iceke |
30.09.20050 likes vindt het gewoon leuk om te doen
het is verslavend. hihi cats |
Advertise here!! |
30.09.20050 likes Hoi iceke
Ik ben door een kennis hier gekomen.....en die vroeg me om is te gaan kijken heb eerder nog nooit gechat.......maar het beviel me gelijk al goed, het vult ook mijn lege avonden op ben niet zo,n lezer en tv geef ik niks om...en verder is het wel een leuk bezigheidje ![]() groetjes wonderfull |
30.09.20050 likes heeey iceke
ik ben heir gekomen om met mensen in contact te komen,heb geen vaste foon aansluiting en zit vaak alleen groetjes marie |
30.09.20050 likes Nou, ik zit hier nu bijna 10 maanden, en toen ik hier voor de eerste keer kwam gebeurde er iets wat ik totaal niet had verwacht. Vreemde mensen die aardig tegen mij deden, dat was leuk, zeg!!!!! Dat had ik wel nodig, aangezien ik toen net uit een relatie van 14 jaar kwam, en dat voelde enorm goed, al die aandacht. Dus zo is het gekomen dat ik ben gebleven, het is een verslaving, voor mij tenminste, waar ik elke dag aan toegeef, met heel mijn hart en ziel. De vreemde mensen van toen, zijn de vrienden van nu geworden, .....Die mensen hebben mij toen door een bijzonder rottige periode heen getrokken en daar wil ik ze bij deze dan ook heel erg voor bedanken, jullie weten wel wie jullie zijn.....
En nu is dan sinds afgelopen maandag het moment gekomen dat ik moderator ben geworden, en mijns insziens voegt dat weer wat toe aan mijn persoonlijk leventje!!! Groetjes, Jaco |
30.09.20050 likes alllo iceke,
ik ben per ongeluk hier beland toen ik aan het zoeken was op internet voor heel wat anders, trok me stoute schoenen aan en ging kijken, ik werd zo hartelijk ontvangen, dat ik dus besloot om terug te komen, en ja... voor je het weet leer je de mensen kennen en dan raak je er aan gehecht en zoals cats al aangaf.........het is verslavend !!!! En het forum.....? je weet nog eens wat en het is lachwekkend als je leest wat ze er allemaal schrijven, je kunst je er echt eens lekker laten gaan. lieve groetjes nootje........ |
30.09.20050 likes ik ben bij toeval op deze site terecht gekomen
het is nog even wennen maar Shirley heeft mij heel goed op weg geholpen hiervoor mijn hartelijke dank groetjes Cor |