Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

waarheden over mannen

Advertise here!!

Citeren06.06.20070 likes
ik weet het er staan er een paar tussen die ook al in andere dingen staan maar je kan ze niet vaak genoeg herhalen

Een man is als typ-ex; eerst is het je typ, dan is het je ex.

Vrouwen houden van simpele dingen. Van mannen.

Natuurlijk moet je een man nemen zoals hij is. Maar je moet hem
niet zo laten.

Een man rent voortdurend achter jonge meiden aan. En dat is net zo als met een hond. Die rent achter autos aan maar als hij er een te pakken heeft, weet hij toch niet wat hij ermee moet doen.

Als ze 1 man op de maan kunnen zetten, moeten ze ze er allemaal kunnen krijgen.

Wat geef je aan een man die alles al heeft? Een vrouw om uit te leggen hoe het werkt.

Laat de gedachten van je man nooit afdwalen, ze zijn te klein om alleen gelaten te worden.

Waarom gaan slechts 10 % van de mannen naar de hemel? Anders zou het een hel zijn.

Sommige dingen zijn zo eenvoudig dat zelfs mannen ze begrijpen

Jongens zijn net wiskundesommen, je snapt er niets van

Wat is het verschil tussen een varken en een man? Een varken wordt geen man als hij drinkt.

Waarom lijkt een man op een magnetron? Is in 30 seconden klaar.

De man denkt dat hij weet, maar zijn vrouw weet beter

Waarom hebben mannen geen mid-life-crisis? Ze blijven in de pubertijd hangen.

Waarom houden mannen van liefde op het eerst gezicht? Dat bespaart tijd en geld met flirten, bloemen, etentjes etc.
Citeren06.06.20070 likes
o jee , daaar gaan we weer
Citeren06.06.20070 likes
Een man is eigenlijk een gelukkig mens. Als hij wil dat zijn vrouw iets doet, hoeft hij het haar alleen te verbieden!

Man: "Ik heb het eigentlijk maar slecht getroffen. Mijn vrouw moet weliswaar ieder dag koken, maar ik moet het opeten"

Man: "De verhouding van een man tot zijn auto kan je vergelijken met die tot zijn vrouw. Ook met zijn auto beleeft hij wittebroodsweken die later wijken voor de sleur. Het enige verschil is dat je een auto weer kunt verkopen.

Veel mannen zouden graag getrouwd willen zijn, alleen niet vierentwintig uur per dag.

Man: "Ik heb tot nu met vrouwen maar weinig geluk gehad. De eerste ging er met een ander vandoor en de tweede is nog steeds bij me."

Man: "Toen ik pas getrouwd was, blafte mijn hond en bracht mijn vrouw me de krant. Nu blaft mijn vrouw en brengt de hond me de krant."

Voor de man is een van de moeilijkste dingen zijn vrouw ervan te overtuigen dat ook gelegenheidskoopjes geld kosten

Een huwelijksaanzoek is het grootste (een dikwijls ook het meest stomme) compliment dat een man een vrouw kan maken. Helaas is het meestal ook het laatste.

Het maakt niet uit, hoe vaak een man van baan wisselt. Hij blijft dezelfde baas houden.

Een man vertelde dat zijn creditcard gestolen was. Hij besloot het niet aan te geven, omdat de dief minder geld verbruikte, dan zijn vrouw

Vrouwen zijn net paarden ,lopen ze in de wei denk je wat een mooi figuur wat een mooie gang maar als ze voor de wagen of onder het zadel gaan blijken er ook nog wat kuren in te zitten en als het maar niet zo ver komt van... had ik dat paard maar nooit gezien dan is er een groot probleem !!!

Meisjes zijn net kauwgom, als de smaak eraf is neem je een nieuwe.
Meisjes zijn net paddestoelen, als je de verkeerde pakt ga je eraan kapot.

Meisjes zijn net soep, nat en heet.

Meisjes zijn net sigaretten, voor je het weet is het uit.

Meisjes zijn net erwtensoep, voor je het weet zit de knakworst erin.
Vrouwen zijn net kerstbomen: ze worden versierd en afgetuigd. Wat zou er gebeuren als de wereld 30x sneller zou draaien? Elke dag salaris en de vrouwen bloeden dood!

Wist je dat er in alcohol vrouwelijke hormonen zitten? Je gaat er slap van lullen en slecht autorijden.

Mooie vrouwen doen mannen bier kopen, lelijke vrouwen doen mannen bier drinken.

De vrouw: 0-10: Als Afrika nog jong en niet ontdekt. 10-25: Als Amerika net in opbloei en wordt steeds meer ontdekt. 25-50: Als Europa heel welvarend en steeds in bedrijf. 50+: als Siberië iedereen weet waar het ligt, maar niemand wil erheen.

Het uitmaken? Waarom? Alle vrouwen zijn toch hetzelfde.

Wat is het verschil tussen een vrouw en een koelkast? Een koelkast maakt geen geluid als je je vlees eruit haalt.

Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een wervelstorm? Als ze komen zijn ze nat en wild! Als ze weggaan ben je je huis en auto kwijt!

Wat is de overeenkomst tussen vrouwen en condooms? Ze horen beide om je lul, maar ze zitten meestal in je portemonnee!

Waarom heeft een vrouw 4 lippen? Dan kan ze zeiken en ouwehoeren tegelijk.

Waarom heeft een vrouw twee paar lippen? Een paar om ruzie te maken en een paar om het goed te maken.

Vrouwen zijn als kikkers, hebben altijd koude poten, en zijn bang voor de ooievaar.

Vrouwen zijn net rubberen laarzen. Als ze droog zijn kom je er niet in, als ze nat zijn stinken ze en als je er mee over straat loopt, loop je voor l*l

Vrouwen zijn net cassettebandjes: ze jengelen, lopen vast, je kunt ze met een stokje opwinden maar dat duurt heel lang en je weet nooit zeker dat je de goede kant opzet.

vrouwen zijn net lichttafels.. als je eentje onder de knie hebt, hapert die op de raarste momenten en wil je eigenlijk een andere
Citeren06.06.20070 likes
whahahahh ze zijn leuk nilis

Adverteer hier