|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heyyy
Wij (dyana en ik) missen een hele lieve dame! Ze is het laatst gezien in Breda in het gezelschap van enkele dames en heren. Sedertdien is er geen spoor meer van haar!
Ze is m 58 ongeveer, 50kg (denk ik), lang bruine haren, sportief type.
En ze luistert naar de naam shirley!!!!
Wie hierover inlichtingen weet, gelieve dan hier iets achter te laten!
Wij maken ons zorgen! Alvast bedankt voor jullie aanwezigheid en je bereidwilligheid bij deze speuraktie!!!
Inlichtingen bij snoop of dyana
lieve groeten |
Anonymous Undefined 65739 berichten dames , ik mis haar ook zo !! haar modem is stuk  wat moeten we zonder miss klets?
xxxx muts |
Anonymous Undefined 65739 berichten pfffffffffffffffffffffffffff.........................dat is niet leuk, shirley vraag gauw hulp, inderdaad muts wat moeten we zonder shirley!!!!!
Hoop dat het gauw goed komt voor shir  groet wonderfull |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey shirley, kom gauw weer h?, we missen je,
groetjes sasha |
Anonymous Undefined 65739 berichten Shirleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy waar ben je. we kunnen niet zonder je!!!!!heeeeelp (ik mis je leuke lach!!!!)
zucht, jaco... |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Probleem tijdelijk opgelost....shir komt gebruik maken van internet bij mij dus niets aan de hand......komt allemaal weer goed.
Groetjes,
Nathalie |
ja?? glukkig want ik miste haar ook kus |
superster6 Undefined 120 berichten Ach ,nu zijn we allen gerust ons shirleytje is bij nathalietje ,gelukkig maar.
Toch mis ik haar op kletsen com ,nog ieder??n een hele prettige dag en natuurlijk ook veel zon . groetjes marina superster6 |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik mis shirley ook enorm!! hoop dat het gauw weer allemaal bij het oude is.. shiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik missssssssssssssss jeeeeeeeeeeeeee
  muts |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoiiiiiiii lieverds daar is ze dan weer pffffffffffff jullie willen niet weten wat een ellende dat daar van kan komen maar gelukkig hij hoefde niet legggemaakt te worden dus niets is verloren gegaan ik kom weer lekker kletsen en lachen allemaal 10000x bedankt voor jullie lieve berichtjes hier boven iedereen een kussssssssssssssssss
en tot straks dan maar lieve groetjes van shirley |
|