Citeren13.12.20110 likes
blade gaat zich weer schamen
wat gaat mijn broer weer van onzin uit kramen
wat gaat mijn broer weer van onzin uit kramen

Advertise here!! |
Citeren13.12.20110 likes blade gaat zich weer schamen
wat gaat mijn broer weer van onzin uit kramen ![]() |
Citeren13.12.20110 likes ![]() hou dat niet voor jullie verzwegen wil toch dat jullie op de hoogte zyn o mien god wat is forum toch fyn zal er de ware tussen zitten? of is het een vrouw die heel de dag op me loop te vitten? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.12.20110 likes Plantje laat je kleine broertje maar zeuren,
dan kan ik hem weer wel opbeuren ![]() Ik ga toch nog een die foto van die leuke vrouw, voor jou opzoeken, Nee nee nee ze staat niet in de playboy boeken. Maar je moet geen vrouw nemen die alleen maar zit te vitten, en als dat wel zo is dan mag jij er boven op gaan zitten. Ik hoop dat ik ook mail zal krijgen hier, dan heb ik ook weer veel plezier. Plantje ik vind je rijmpies leuk, en lig van sommige echt in een deuk. Knufff Bella |
Citeren13.12.20110 likes ![]() ![]() |
Citeren19.12.20110 likes Plantje ![]() ![]() ![]() Ik wacht en wacht op dat nieuwe rijmpje van jou Dus hup hup hup, ga nu eens beginnen, dan komt de fanmail voor jou weer binnen ![]() Knufff Bella ![]() |
Advertise here!! |
Citeren15.04.20120 likes Rozen zijn rood violen zijn blauw ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou, ![]() |
Citeren16.11.20120 likes lieve mensen
ik ben nog niet voorzien in me wensen lezen er wel mensen myn gedichten wil iemand me daarover inlichten ik schryf toch niet al te moeilyke rym? oke wel met veel slym vermoed dat de ware op me wacht denk nu al aan haar iedere nacht mensen u kunt me allen bereiken op me mail hopelyk word het me niet teveel ![]() ![]() |
Citeren16.11.20120 likes goh ben gelijk gezwicht
van zijn gedicht maar helaas pindakaas heb kids en dat vind hij maar niks dus zoek maar even verder plant en gebruik je verstand kussie brad |
Citeren16.11.20120 likes hey jari ,ik vind je wel lief kussss |
Citeren17.11.20120 likes dank je koff
jij bent ook wel lief hoor zoalng je me maar niet pest en voor straf in de box moet ![]() ![]() |