Citeren09.09.20060 likes
luca wens je veel plezier hoor kom en jouw kenende is die pestbui wel snel weer over
xxx peetje

Advertise here!! |
Citeren09.09.20060 likes luca wens je veel plezier hoor kom en jouw kenende is die pestbui wel snel weer over ![]() |
Citeren09.09.20060 likes humzzzzzzzzzz heb sms gestuurd , maar denk dat luca dr vingers vol met caramel zitten want ik hoor helemaal niks ![]() ![]() |
Citeren09.09.20060 likes pfff als ik dat zo lees luca "je moet toch betalen voor reserveren" ... het enige wat je in je leven moet is poepen!
en als je nou eens geen 60 euro hebt door omstandigheden? lekkere vrienden ... voor 60 euro kan je bij Australian in de Kalverstraat de meest lekkere met de hand gemaakte bonbons kopen en eten ... ... daar ken geen vrijgezel tegen op ![]() |
Citeren09.09.20060 likes ik ken m niet, ik ken m niet die tim............. ![]() ![]() |
Citeren10.09.20060 likes nou daar is ze weer.
ja pfff , ja wat vrouwtje zegt boze bui snel over en heb de boel op stelte gezet, een bende van gemaakt we hebben bonbons gemaakt en truffels, was wel geinig. en de meneer die ons het leerde was een leuk bonbonnetje ![]() We hebben voor 1 kilo aan bonbonnetjes en truffels gemaakt en meegenomen tuurlijk. daarna wezen eten , in rotterdam, soort van bqq aan tafel was erg leuk. verder zeg ik er niks over pfffffffffffffffffffffffffffffff |
Advertise here!! |
Citeren10.09.20060 likes ![]() ![]() |
Citeren10.09.20060 likes hey luca fijn dat je het zo gezellig hebt gehad had van jouw ook niet anders verwacht ![]() |
Citeren10.09.20060 likes zeg luca waarrrrrrrrrrrrrrrr is mijn reuze twix ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.09.20060 likes rooos je heb een bonbon en een truffel geproefd en en en ? ![]() |
Citeren10.09.20060 likes en ? en wat ? |