|
|
|
bucketlake1 Undefined 78 berichten goeden dag ,vrienden
het is tijd voor mij tegaan
wat ik nog wil zeggen
duurt maar 1 sigaret
bedank voor de tijd dat ik met jullie gepraat heb
en voor jullie geduld wanneer meer dan om advies ging
en voor de altijd open deur
en voor de vrijheid |
jij bent ook bedankt lieverd voor alle leuke gesprekken en dat er nog vele mogen komen.... o_- |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
bucketlake1 Undefined 78 berichten geloof dat iedereen het nie gelooft maar ik ben voor goed weg
van alles dus je mag mij van jullie msn afhalen die me heeft zal wel nie veel wezen
grtjes en ga jullie goed buckie |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve buck,
Ik weet niet waarom je tot dit besluit bent gekomen, maar de keren dat ik je gesproken heb hier op kletsen, vond ik erg leuk en gezellig en ik zal je in ieder geval heel erg missen, je mag me ook mailen als je je ei kwijt wilt, dikke kusss en knufffffffffff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jammer bucket ken je wel niet zo goed maar wat je schreef op het forum raakte mij en het ga je goed dikke kussssss en knuffffffffffff |
wat is dit nu weer ???  ik neem van niemand afschijt want de mensen die gingen kwamen weer terug
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Marie, weet je inmiddels al waar buck is?? Heel veel sterkte meis, dikke kuss en knuffffffff |
bucketlake1 Undefined 78 berichten hoi hoi iedereen
ik wil ff uitleggen wat er allemaal is gebeurt afgelopen weekend met mij.
ik ben een stukje kwijt uit mijn geheugen vanaf ongeveer 9 uur s'avonds tot eind van zondagmiddag
ik vanaf zondag tot aan maandag middag in het ziekenhuis geweest
na allerlij onderzoeken in het ziekenhuis is gebleken dat ik waarschijnlijk een zware migraine aanval heb gehad.
ik weet nu een beetje , na horen zeggen dan, wat ik allemaal gedaan heb.
ik had nog met bepaalde personen getypt ,gepraat gesmsst maar daar weet ik niks meer van.
ik heb van horen zeggen dat ik verscheidenen mensen in angst heb gemaakt daarvoor sorry
ik hoop nu dat ik zo alle angst wegneem bij die mensen
het gaat mij nu weer goed
grtjes buck |
|