|
|
|
annelies Undefined 6 berichten Voor mijn weekstag heb ik als thema moederdag. Ik heb al veel gezocht op internet,..., maar vind nog lang niet genoeg. Wie kan mij helpen? Ik zoek nog een lotto spel, werkbladen en eventueel nog ideen voor nevenactiviteiten.
Dank bij voorbaat al.
Annelies |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi annelies,
Hoe lang werk je al als kleuterleidster?
vindt het raar dat je om ideeen vraagt.
een leidster moet dat toch in zich hebben.
gr. cats |
annelies Undefined 6 berichten
cats4ever
hey, om even te reageren op u bericht, ik zit in mijn eerste jaar OPLEIDING kleuterleidster. Iedere bron om info te verzamelen is voor IEDERE kleuterleidster belangrijk en aangenaam om te hebben. Ook al zit ge al jaren in het vak. Voor ge comentaar geeft, zou ik zeggen: Probeer eerst zelf maar eens allemaal activiteiten uit u duim te zuigen die voor iedere leeftijd (kleuter) aangepast zijn. en dit als ge nog maar juist onderaan aan de trap staat.
Tuurlijk heb ik het in mij, maar zoals ik al zei hebt ge als leidster nu eenmaal bronnen nodig. Alleen kunt ge zoiets nooit. Ervaringen van andere kleuterleidsters zijn altijd welkom. Dit zegt zelfs mijn stagementor van bijna 40 jaar!
Groetejs |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Annelies,
sorry, dat ik het verkeerd heb begrepen, dat veranderd de zaak natuurlijk, als je nog in opleiding bent.
Dacht echt dat je in het vak zat, en verloor al een beetje het vertrouwen in colega's.
sorry voor dit misverstand.
Nou ik zou je een tip willen geven, om met de kids de natuur in te gaan, ervaring laten opdoen met alles wat er nu gebeurd in de natuur. Laat de kids bloemen e.d plukken, deze droog je tussen zwaardere boeken, en laat hun er een schilderij voor mama van maken. succes verzekerd en heel wat tijd om gekregen met je kleuters. Lotto spel, huren in een spel"o theek. mss een tip.
kun je nog altijd aanschaffen, als het een succes blijkt te zijn.
ik wens je nog veel succes met je opleiding, en mss tot ziens
cats. |
Anonymous Undefined 65739 berichten kussssssss annelies,.... leuk om te lezen dat je je opleiding belangrijk vind en er zo mooi over praat,... en ja tuurlijk ieder advies is welkom,.... maar cats bedoeld het niet verkeerd hoor, ken haar al ffies,.... ze vroeg het zich alleen maar af,.... maar goed,.... ga zo intensief door met je opleiding en ik hoop dat je een goede kleuterlijdster zal worden.
kussss toppie, het lekkerste droppie |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb misschien nog een idee, voor lotto spel.
op twee grote kaarten karton, a 4 formaat , indelen in acht stukken en in iedere stuk iets tekenen, vb ; een bloem, een appel, dan één blad knippen en bedekken met plastiek folie, zo onstaat er een legkaart en acht verschillende stukken, en dan kunnen ze zoeken welke kaartje er op hoort.
joke |
Anonymous Undefined 65739 berichten thanx topdrop, dat je het voor me opneemt, Jij weet dat ik idd een flap uit ben, en dat ik geen blad voor mijn mond neem.
en dat ik het al helemaal niet verkeerd bedoel.
dikke kus van je cats. xxx |
annelies Undefined 6 berichten hey, sorry cats4ever. Ik kon natuurlijk ni weten dat je zo een flap uit bent. Ik vond de reactie gewoon een beetje aanvallend. Maar bij deze is het voorval dan vergeten en vergeven. Even goede "vrienden" he!
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi Annelies,
mocht ik je ergens mee kunnen helpen, ik ben er voor je.
cats |
|