|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wat dachten jullie van bv een kwis avond te houden op de chat.
Vragen en antwoorden kunnen ook over de chat gebeuren en het is mss een leuke avond en eens iets anders.
Sponsers van kletsen kunnen mss een paar prijzen ter beschikking stellen en hiermee hun bedrijf effe in de kijker zetten en dat is weer reclame voor hun bedrijf.
Kletsen van hun kant kan bv een vip lidmaatschap als prijs aanbieden.
Graag reacties hierop,thx
Rakkertje,xxxx |
Administrator 550 berichten Rakkertje,
Ik vind het een leuk idee maar door tijd gebrek zal dit er voorlopig niet inzitten. Indien er mensen zijn die dit willen/kunnen organiseren en er is genoeg animo voor, stel ik bij deze iedere maand een (aantal?) Kletsen.com maand VIP lidmaatschap(pen?) ter beschikking.
. |
ja leuk idee rakker maar wat voor quiz heb je in gedachte? soort triviant of zo?
ik weet dat ze bij vrienden chat een comp prog hebben die dat doet en daar gaat het gewoon om de hoogste score van de maand
gr mram |
Anonymous Undefined 65739 berichten weet het zelf nog niet hoe dat we dat kunnen doen maar mss zijn er enkele mensen die er ervaring mee hebben en dat willen organizeren,ben bereid naar voorstellen te kijken en mss met een groepje dat te organizeren,mss bv eens in het weekend een avond kwissen en bv een kwis in de zin van de vraag van 1000.000 ,weet niet of de nl chatters dat programma kennen,zijn een lijst van vragen en de geldsom maar bij chat de punten gaan per vraag omhoog en de moeilijkheid van de vragen ook.
alle,voorstellen mensen,doe jullie hoofd eens spinnen,voorstellen !!!!!!!!
Rakkertje,xxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten rakker het idee is schitterrend maar hoe zetten we het opje kan er iets van maken zoals hier de weekend kwis dat lijkt me nog het beste van robert ter brink vragen kan je op internet op vragen zal eens kijken om je dat progamma door te sturen hand van visser en een kus voor je zus |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten thx,visser,lijkt me goed idee,hou me op de hoogte,dikke handdruk
Rakkertje |
kip31 Undefined 680 berichten Heey Rakker
Tis een ontzettend leuk idee, als je hulp nodig hebt hoor ik het wel.
Grtz Kip31
|
ga wel ff google om te kijken wat er te vinden is op dat gebied
gr mram |
Anonymous Undefined 65739 berichten de weekent klets  wie van de klets  klets je rot  de klets show  klets  whaaaa melig moet kunnen toch
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahahahaha, sambal , leuk ,   .
alle hulp krijg ik graag,hoop dat we samen er een mooie kwis van kunnen maken en er een gezellige avond bij krijgen mss voor in de toekomst iets wat we meer kunnen doen als het goeie reacties krijgt.
alvast thx voor diegennen die hulp bieden,tof ,    Rakkertje,xxxx |
|