|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten beste mods en chatters
ik heb een plan:
ik stel mezelf beschikbaar om van al het geroddel en geharrewar af te zijn op chat en forum .
mijn plan is dat als ik deze week online ben op de chat iedereen die wil weten wat er nou aan de hand is of mij wil vertellen wat ze tegen mij of iemand anders van zoals het genoemd word (ons clubje )heeft
ongevraagd in mijn prive mag zodat steken onderwater naar mij toe dus niet meer nodig zijn en dat we gewoon kunnen chatten dit geld van vandaag tot vrijdag daarna zou het prettig zijn als iedereen gewoon zijn eigen ding doet
kuss hanna |
wat voor steken onder water ? ben geen vis hehe :P |
Anonymous Undefined 65739 berichten wie de schoen past trekt hem hoop ik eens aan twink
|
Anonymous Undefined 65739 berichten even naar boven gehaald  wil niet dat iemand het mist he |
Anonymous Undefined 65739 berichten hanna, ik heb absoluut niets tegen jou, ik accepteer, en respecteer zoals je bent. Ik laat jou en alle andere mensen in hun waarde, maar ik hoop dat eruit komt waar je hoopt, heel veel sterkte meis, dikke kus en knuf 
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
 als k dit zo lees he...dan moet k eigelijk wel lachen niet om jou tekst hanna,maar om het feit: clubje en roddel,het is een chat,en daar vormen altijd groepjes en er word altijd wel wat afgeroddeld,dat zal nu en nooit over gaan,aangezien men met letters omgaan en omdat mensen graag praten(tikken)  maar zo als bonn zegt: kan wel met Respect
|
heb maar 1 vraag hanna wat voor schoenmaat heb je kan je misschien ook de laarzen van carin lenen .( de topic van jeroen over rubberlaarzen uit trekken)
zitten goeie hakken onder kan je terug trappen.
en voor de rest maak je niet zo druk . mensen hebben niks anders te doen dan roddelen. en zolang jij de waarheid weet is dat toch goed.
ze kunnen je met hun geroddel niet eerder pijn doen dat dan jij je er wat van aan trekt.
als jij denkt plak maar op me rug ( of zo als me ex vriend zei lul maar tegen me reet) hebben ze er geen gein aan en stopt het vanzelf wel.
en ze kunnen nog altijd beter over je praten dan van je eten.
ohja ook nog ff dit als ze over je roddelen heb jij waarschijnlijk een veel interesanter leven dan zij.
kusss mram |
Anonymous Undefined 65739 berichten mram
ik maak me niet druk alleen hou ik van eerlijkheid en de rest (dus de mensen die ik bedoel )geloof ik niet
maar maakt me niet uit hoor meis ik ken mezelf en de mensen waarover ik het heb ook dus laat iedereen maar denken
bedankt voor je reactie kuss hanna |
|