04.07.20050 likes
graag gedaan Cats, het doet mezelf ook goed als ik de tekst lees.
kussen
Tim
kussen
Tim
Advertise here!! |
04.07.20050 likes graag gedaan Cats, het doet mezelf ook goed als ik de tekst lees.
kussen Tim |
05.07.20050 likes pfffffffffff cats weet wat je voelt tis zo rot als deze dingen gebeuren maar ja thats live helaas
lieve groetjes shirley xxx |
05.07.20050 likes je komt sterker uit de strijd, dat is een voordeel, nu voel (ik) je dat nog niet zo, maar het is wel zo ...
ik hou me daar aan vast, jij ook? gr. tim |
05.07.20050 likes ik ook tim want ik weet wel zeker dat je er sterker uit komt alleen heeft het tijd nodig ![]() groetjes shirley xxx |
10.07.20050 likes ik zie op tegen de tijd dat het allemaal gaat duren .. zit weer eens in een giga dip ... ... ik wil mijn naam timberland veranderen naar B100 .. je weet wel die zegt altijd: ik heb ook altijd pech ze moeten altijd mij hebben
gr. b100 |
Advertise here!! |
11.07.20050 likes wanneer ik morgen doodga,
vertel dan aan de bomen hoeveel ik van je hield vertel het aan de wind die in de bomen klimt of uit de takken valt hoeveel ik van je hield vertel het aan een kind dat jong genoeg is om het te begrijpen vertel het aan een dier misschien door hem alleen aan te kijken vertel het aan de huizen van steen vertel het aan de stad hoe lief ik je had maar vertel het aan geen mens ze zouden je niet geloven ze zouden niet willen geloven dat alleen maar een man alleen maar een vrouw dat een mens, een mens zo lief had als ik jou Ronnie, laat je niet hangen svp groetjes je vriendin Cats. |
11.07.20050 likes wie zegt dat er geen wonderen gebeuren
die heeft nog nooit een boom in bloei zien staan wie zegt dat er geen wonderen gebeuren die heeft nog nooit de zon zien ondergaan wie zegt dat er geen wonderen gebeuren heeft nooit de schoonheid van een roos herkend wie zegt dat geen wonderen gebeuren heeft nooit gezien hoe lief jij voor me bent. |
11.07.20050 likes Voor Peetje, Herby en Ronnie
Vriendschap is zo heel bijzonder Vriendschap daar verstaan wij onder samen praten, samen luisteren samen lachen, huilen samen fluisteren elkaar steunen bij verdriet met een bos "vergeet mij niet" opgaan in elkaars verdriet en geluk dat is een vriendschap uit ??n stuk Miriam |