Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

voor als de chatlijm weereens te goed werkt...

Advertise here!!

Citeren18.06.20060 likes
ha ik had dit ergens gelesen en dacht ha mischien heb iemand er hier wat aan!

1: ga recht op zitten, steek je kin naar voren en trek vervolgens je kin zover mogelijk in, zodat je nek lang wordt
doe dit 3 sets van 10 keer achter mekaar, rust tussendoor steeds ff uit!( oefening voor als je giraffe wilt worden)

2: adem in: trek je schouders op naar je oren, adem uit: laat je schouders weer los
doe dit 3 sets van 10 keer achter elkaar, rust tussendoor steeds ff uit!

3: draai circels met je schouders. eerst 10 keer naar voren dan 10 keer naar achteren, herhaal dit 3 keer( wordt wel moeiluk typen natuurluk zo..)

4: om je gezichtspieren soepel te houden, maak je met je mond over dreven a, e, o en u- bewegingen, beweeg hierbij ook de rest van je gezicht zoveel mogelijk( kijk niet in de spiegel krijg je spotnaan de slappe lach, alhoewel zou togh ook wel goed zijn voor je gezichtspieren?)

5: draai rondjes met je polsen. eerst 10 rondjes naar je toe , dan 10 rondjes van je af, herhaal dit 3 keer( hoor de polsen al kraken)

6: trek je schouders op naar je oren, leg nu je hooft in de 'kraag'van je nek en rol zachtjes en langzaam van links naar rechts, niet helemaal ronddraaien das slecht voor je nekwervels( humm kan ut beeldscherm dan niet meer zien..)

7: adem in: kijk recht voor je, adem uit: kijk over je linker schouder, admen in: kijk weer recht voor je, adem uit: kijk over je rechterschouder( joehoe is daar iemand?!) herhaal dit 10 keer

8: strek je rechterarm uit langs je rechteroor. buig je arm en laat je hand zover mogelijk tussen je schouderbladen rusten. strek je linkerarm ook uit en duw zachtjes op de rechter elleboog, hou dit ongeveer 10 ademhalingen vol en dan de andere kant.

9: strek je rechterarm uit, voor je bosrt naar links. strek je linkerarm onder je rechterarm, recht voor je uit. buig je linkerarm en duw met je linkeronderarm tegen je uitgestrekte rechterarm. adem 10 keer diep in en uit en wissel van kant( wat is hier het effect nu weer van???)

10: zet de computer uit en ga buiten een rondje lopen. zwaai je armen omhoog en adem diep in; zwaai je arm omlaag en adem weer uit...( ja dit gaat tog niemand uitvoeren mag ik hopen want dan is iedereen opeens buiten, en niemand meer om mee te kletsen... ziet er trouwens wel lollig uit als je dat buiten gaat doen hahaha)

dikke kuss kirsten!
Citeren22.06.20060 likes
bedankt hoor kirsten ...

ik kijk wel om 9 uur smorgens naar Ned1 met Olga Commandeur en Carl Noten naar ochtendgymnastiek voor hoog behaarden, past heel goed bij mij

xXx tIm
Citeren22.06.20060 likes
heel grappig, die oefeningen !!

mss goed voor mijn reuma !! ahahahhaha

kussssss
dodo1976

Adverteer hier