Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

voor alle lieve kletsers die zaterdag in breda waren

1

Advertise here!!

29.06.20050 likes
hallo lieve mensen
zouden jullie een mening willen geven of het leuk is om een fotoalbum op het forum te plaatsen als dat al kan ? dat weet ik nog niet maar wil eerst reactie van jullie
lieve groetjes van shirley xxx
29.06.20050 likes
hoi hoi shirley

ja lijkt me leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bij deze van mij mag je ze plaatsen.

groetjes xxxx
29.06.20050 likes
dankje wonder
29.06.20050 likes
Ik ben hier een beetje dubbel over. Persoonlijk maakt het mij niet zo veel uit als ik in een fotoboek op internet gezet zou worden, maar aan de andere kant is het juist des chats dat je een keuze kan maken in hoeverre je jezelf wilt blootgeven.

Sommige mensen hebben geen foto in hun profiel en dat is hun keuze. Die keuze zou teniet gedaan kunnen worden door het plaatsen van foto's in een album op de site..... En iedereen vooraf vragen schiet ook niet op lijkt mij.

Daarom zou ik niet voor zo'n album op de site zijn.

Groetjes,
Rinse
29.06.20050 likes
Mhhhh....beetje gemengde gevoelens hierover, net als rinse en wonderfull hebben ze beide gelijk, mijn gezicht mag er gerust op hoor, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dat niet willen.

Het is toch een soort van schending van je privacy als je foto op internet word geplaatst zonder toestemming, dus vind ik het, in mijn ogen, een goed idee om het eerst te vragen aan de betrokkenen of ze dat wel willen.

En pas als iedereen (alle 15 personen) zijn mening heeft gegeven hierover kan je een selectie maken wie er wel, en wie er niet geplaatst gaat worden in het fotoalbum.
Dat is, als het uberhaupt mogelijk is om op deze site een fotoalbum te maken.
En dan zou het ook leuk zijn dat je, als zijnde lid, zelf je foto's kunt uploaden, en ze zodoende kunt plaatsen in het album.

Groetjes, Jaco

Advertise here!!

29.06.20050 likes
oke rinse ik begrijp dat heeeeel goed daarom deze vraag als er 1 iemand bij is die dat niet wil kunnen we of die ene dr buiten laten of het hele idee laten vervallen lieve groetjes shirley xxx
29.06.20050 likes
tja, ook ik heb hier gemengde gevoelens over, kan me voorstellen dat niet iedereen zomaar op de site wil staan met zijn of haar mooie koppie .

xxxx muts
29.06.20050 likes
niet altijd mij erbij halen muts... hihi
30.06.20050 likes
hahahahhaa rinse !! jij hebt een lekker koppie hoor
30.06.20050 likes
ik ben het er ook mee eens met die mensen die er liever niet op willen voor hun privece of zoiets maar voor mij maakt het niet zoveel uit ik ben alleen bang dat ik niet op een foto blijf plakken hahahahaha groetjes markr

1

Adverteer hier