Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vonnie plagen

Advertise here!!

Citeren28.08.20080 likes
oke is goed tot later kusssssssssssss
Citeren28.08.20080 likes
Citeren28.08.20080 likes
jeeeeeeeeems wat is nou,off topic of we gaan gezellig kletsen???
Citeren28.08.20080 likes
jawel bonn,maar in de verkeerde topic kletsen .. hahhaha.. denk tis nu afgelopen met die onzin..... kuss bonn....wat denk je bonn zullen we vonnie ook maar ff een knuf geven ?
Citeren28.08.20080 likes
ik knuffel vonnie al dood sjeems dus misschien moet jij dat maar effe doen ennuh misschien ook zand erover?

Advertise here!!

Citeren28.08.20080 likes
maar je moet haar ni dood knuffelen hem anders heb ik niks te knuffelen,, maar alleen als zij het ook wil bonn dan bestel ik wel een bunder of 20 zand
Citeren28.08.20080 likes
wow nou jamesss dan moeten we toch maar rustig afwachten wat Vonnie zelf wil,maar bij wijze van spreken he over dat dood knuffelen hahahahahaha ,dikke kusssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren28.08.20080 likes
we w88af bonn...kopje koffie? koekje er bij ? wijntje .. playgirl?
Citeren28.08.20080 likes
nou jamesss wat dacht je van .....jij zit aan de kant met een wijntje en ik ga strippen voor je en paaldansen,heb jij de playgirl.lijkt het je wat

Vonnieeeeeeeeeee denk er rustig over na of jamesss je mag knuffelen en dan doet hij zand erover okey?? Ik vermaak jamessss tot die tijd wel
Citeren28.08.20080 likes
whahhaaha bonn vraag me af waar ze blijft ,maar jou idee lijkt me wel wat bonn,maar die playgirl is niks voor mij .. hahhaa

Adverteer hier