Citeren24.09.20080 likes
nee
ik blijf gewoon een tijdje buiten schot
zodat ik niet de schietschijf kan zijn
ik blijf gewoon een tijdje buiten schot
zodat ik niet de schietschijf kan zijn
Advertise here!! |
Citeren24.09.20080 likes nee
ik blijf gewoon een tijdje buiten schot zodat ik niet de schietschijf kan zijn |
Citeren24.09.20080 likes wie zegt dat jij schietschijf bent ?..vind je het erg dan dat we je plagen ?... |
Citeren24.09.20080 likes lieve vonnie,ik heb helaas geen mail van je ontvangen,gewoon op mijn naam klikken en dan op enveloppe en dan kan je tekst toetsen en dan op verzenden klikken,probeer anders nog maar eens.
Maar je hoeft niet buiten schot te blijven meis,je zal niet meer het schietschijf zijn,ben je ook nooit geweest ook trouwens.Maar ik wil gewoon dat je weer lol hebt en kan maken,want dan ga je ook zeker weer snel beter voelen,dikke kussss en knufffffffff |
Citeren24.09.20080 likes zal het nogmaals proberen ja...
misschien trek ik het wel aan ofzo maar ben het gewoon ff zat om de pispaal te zijn |
Citeren24.09.20080 likes lieve vonnie het is maar chat en we deden het uit pure lol,maar had niet door dat jij er zo mee zit,maar probeer me nog maar een keer te mailen en lucht je hart maar eens even,dikke kussss en knuffffffffffff |
Advertise here!! |
Citeren24.09.20080 likes ik heb je gemailt
hou het wel voor je aub |
Citeren24.09.20080 likes Vonnie niemand zal iets van mij horen,als jij mij dingen in vertrouwen verteld,ik heb je net teruggemailt.
Jeems jij moet effe wachten op mail ivm spam,en nee idd jij was het niet aan foon hahahahahahhahahahaha en we zijn nog wel getrouwd............maar wat ik niet begrijp als we getrouwd zijn mag ik toch wel bellen met andere mensen of niet????????? whaaaaaaaaaaaaa hahahahahah dikke kussss en knuffffffff en verheug me weer op de nacht Ik mis jeeeeeeeeeeeeeeeee |
Citeren24.09.20080 likes hahaahaha bonn maakt mij toch ni uit of je met anderen belt , je bent mijn gevangene niet .. hahaaha en de honeymoonsweet is alweer geboekt bonn ....met veel kaarsjes en open haard ..en het bad loopt vol....haah verheug me er op kussssie vonn > ook kussie |
Citeren24.09.20080 likes ow wow jeems wat ben je toch ontzetten romantisch,precies wat ik zoek in een man hahahahahahah thankssssssssssssssssssssssssssss,dikke kusssssssss en knuffffffffffffff |
Citeren24.09.20080 likes hahahhah word leuk met ons beide .. kusssssssssssssssssss zie je in de honeymoon sweet, of zal je wel dragen .. hahahahah kusssssssssssssssssssssssssssss lieverd |