Citeren01.07.20050 likes
hey chatvrienden ,mijn zoontje MORGAN gaat in 3* nationale spelen bij ksv bornem
Advertise here!! |
Citeren01.07.20050 likes hey chatvrienden ,mijn zoontje MORGAN gaat in 3* nationale spelen bij ksv bornem |
Citeren01.07.20050 likes cool super !! maar moet wel bekennen dat ik niet zo'n voetbalfan ben..ik hoop dat je zoontje daar een zeer sportiefe tijd mag hebben.
muts |
Citeren01.07.20050 likes heey super is dat die waar we in het gastenboek hebben geschreven?
proficiat groetjes marie |
Citeren01.07.20050 likes Ja ,marie maar toch is MORGAN naar bornem gegaan ,in het gastenboek was bij zijn vorige club en die speelde in 3* provenciaal nu gaat hy in 3* nationaal spelen ,dus toch even groot verschil niet,maar toch bedankt greetz marina superster6 |
Citeren01.07.20050 likes De nieuwe club van MORGAN www. ksvbornem.be/ denk vanaf september dat daar dan verslagen en foto s opstaan greetz marina superster6 |
Advertise here!! |
Citeren14.07.20050 likes eey gaaf joh superster wens je zoontje maar heel veel geluk ermee!!!
dikke kusss kirsten!!! |
Citeren29.07.20050 likes hey vrienden, Morgan is gisterenavond de 1* gaan trainen by zyn nieuwe club,twas tamelijk zware training ,maar het was goed ,nog geen keeperstraining ,dat komt nog ,kusses marina superster6 |
Citeren13.08.20050 likes De eerste match van MORGAN bij zyn nieuwe club,is op verplaatsing gewonnen met 4-8 greetz marina superster6 |
Citeren22.03.20060 likes nou superster heb in de gaten dat je bere trots op je zoon bent laat hij maar zorgen dat belgie weer op wk uitkomt lop zelf al55 jaar bij voetbal keeper geweest scheis op veld enzaal en rapporteur van scheidrechters maar hoop dat je zoon een fijne tijd heeft |