haha ,dat was een foutje mig
kan keertje gebeuren
zondag heb je makkie met je twee ploegen tegen elkaar
Advertise here!! |
Citeren05.03.20140 likes haha ,dat was een foutje mig kan keertje gebeuren zondag heb je makkie met je twee ploegen tegen elkaar |
Citeren06.03.20140 likes Denre toch, in Nederland is maar 1 clubje wat toch al tig keer kampioen is geworden. En zal ik je het maar even uitleggen dat is omdat ze de bal dan vaker dan de tegenstander achter de keeper van de tegenstander hebben gekregen. Maar ja als mannen zich met voetbal gaan bemoeien dan krijg je het dat een vrouw toch even uitleg moet geven waarom iemand zo vaak kampioen is geworden. Enne migor overloper jij bent gewoon voor ajax dus toen je tikte hup cambuur had je zeker teveel gedronken :-P |
Citeren07.03.20140 likes
Denre toch, in Nederland is maar 1 clubje wat toch al tig keer kampioen is geworden. En zal ik je het maar even uitleggen dat is omdat ze de bal dan vaker dan de tegenstander achter de keeper van de tegenstander hebben gekregen. Maar ja als mannen zich met voetbal gaan bemoeien dan krijg je het dat een vrouw toch even uitleg moet geven waarom iemand zo vaak kampioen is geworden. Dat ajax een goed schoonmaakmiddel is zal ik niet ontkennen. Geen verstand van. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze daarom ook kunnen voetballen. Te vaak heb ik dubieuze beslissingen gezien in het voordeel van ajax, dat ik geen andere conclusie kan trekken dan dat de meeste scheidsrechters aandelen ajax hebben. Sterker nog, kreeg laatst vrijkaarten voor de wedstrijd Emmen - ajax (die Emmen glorieus gewonnen heeft), maar ook daar moest ik de scheidsrechter eerst vertellen dat ik wel doorhad dat die aandelen ajax had. Het duurde daarna niet lang voordat de ballen in het doel van ajax belanden. Ik was trouwens wel zo sportief om de keeper van ajax na afloop van de wedstrijd een fijn weekeinde te wensen. Dat kon die wel gebruiken! |