Citeren02.10.20080 likes
wie heeft er een ezel of paardje staan of een 5km per uur wachentje staan bied die even aan voor babsie want babsie door het weer heen laten fietsen is niet goed
dus met spoed gezogt
dus met spoed gezogt
Advertise here!! |
Citeren02.10.20080 likes wie heeft er een ezel of paardje staan of een 5km per uur wachentje staan bied die even aan voor babsie want babsie door het weer heen laten fietsen is niet goed
dus met spoed gezogt |
Citeren02.10.20080 likes ik heb wel een ezel maar die krijg ze niet die moet hier de boel nog verbouwen en me voortuin nog mooi maken ![]() |
Citeren02.10.20080 likes had je zelf geen rollator nodig yasmijn ![]() kom je ook eens in beweging ![]() |
Citeren02.10.20080 likes nou als babs op een ezel wol voor me moet gaan regelen,is het nooit op tijd klaar voor me whaaaaaaaaaa dus ken je geen snelle auto of regelen??? Maar goed ik ben blij dat snuff in ieder geval angora naar babs op zou sturen,en dan maar hopen dat het voor dinsdag klaar is,whaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahahha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.10.20080 likes jajoy
zouwat zijn vooryas rollator,heeft ze gelijkmandjevoor boodschappen |
Advertise here!! |
Citeren02.10.20080 likes Kunnen we er ook een regenpak of zo bijleveren,want yasmijn moest nog boodschappen doen,maar ging niet door omdat het zo hard regende,en met regenpak komt ze toch nog droog over ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.10.20080 likes Heb iets gevonden.. nu alleen de prins nog ![]() ![]() |
Citeren03.10.20080 likes ![]() speciaal voor babsie ![]() ![]() |
Citeren03.10.20080 likes ohhhhh mrammm.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.10.20080 likes Babs,hoever ben je inmiddels????????????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |