Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

verstandig voelen

1

Advertise here!!

02.08.20050 likes
Lieve Pacco, ik las je schreeuw om hulp in het forum en omdat overal wat staat wil ik tegen je zeggen... een nieuwe onderwerp, een nieuwe kans om mss alles op een rijtje te krijgen. Het zal niet ? la 1, 2, 3 gaan, dan plakken we er gewoon een 4, 5, 6 achteraan.
Ik "lees" met je mee en zo zullen er zeker meer volgen...
02.08.20050 likes
Let's go on...
02.08.20050 likes
Verstand en voelen: verstand telt even zwaar als voelen. Als je die twee samenvoegd wordt dus alles megazwaar en dat is niet de bedoeling. Om het allemaal wat lichter te maken lijkt het me geen slecht idee om je op rantsoen te zetten. En wil je het dan allemaal nog lichter hebben, raad ik je aan om wat kaarsjes aan te steken.

Om iets aan je zogenaamde "plafondsyndroom" te doen heb ik dus ook een goed plan. Tjonge, jonge... ik heb me suf "gelezen". Als jij nu eens niet zo omhoog bleef staren en eens een keertje zou willen bukken dan zat je mss toch dichter bij "je doel".

How do you feel now, much better??

Of moet ik toch uit een ander vaatje tappen?
BIERTJE...

Feel, think and drink.... suc6

Lieve groetjes, Dyana xxx
02.08.20050 likes
ik heb inmiddels een glaasje ros? ingeschonken...mag dat ook?

maak je geen zorgen dyana, ik kom altijd met de pootjes op de grond terecht...je bent lief

dikke kus,

pacco
02.08.20050 likes
enne, niemand heeft gezegd dat het een snelweg zou zijn...een provinciale weg is ook mooi op zijn tijd...alleen zo veel bobbels en bochten!

slaap lekker

Advertise here!!

03.08.20050 likes
Zware stof voor dat tijdstip....
03.08.20050 likes
zo dyana, vanochtend even hardgelopen en ik ben weer helemaal op en top! en wat denk je? vandaag komt zaagmans langs

heerlijk...we zijn halverwege dan
03.08.20050 likes
zware stof? ros? is helemaal geen zware stof...een pomerol grand cru class? uit 1995...da's pas zwaar!
03.08.20050 likes
Nou Pacco, er is niks zo veranderlijk als de mens. Alles wat je ze ook voorleest ze willen toch altijd net dat andere boek lezen...

Bied je een biertje aan, wilt hij weer een roseetje, pppfff

En over snelwegen, provinciale wegen hoor je mij nooit... ga altijd over zandwegen.... anders doet het teveel stof opwaaien...

Zaagmans??? oh, jee. Heb je geen grote boom achter in je tuin staan, laat je hem toch daar zagen.... hihihihi.
03.08.20050 likes
doe maar een biertje dan

ook lekker en ik ben er wel aan toe!

eerst maar even roken en dan mijn vriend poppie opsnorren

1

Adverteer hier