Citeren09.01.20070 likes
verkeerde topic deep 
oeliewoeliehuis is drie topic verder

oeliewoeliehuis is drie topic verder
Advertise here!! |
Citeren09.01.20070 likes verkeerde topic deep ![]() oeliewoeliehuis is drie topic verder |
Citeren09.01.20070 likes ik vind mram best wel lief maar ze kan soms ook zo....... zijn
Als ze dat nu niet zou doen zou ik zo met haar willen...... maar ze leert het maar niet af en daarom kunnen we niet ...... kusss |
Citeren09.01.20070 likes heeee dat is al een beetje lief maar niet lief genoeg ga nog maar ff door ![]() |
Citeren09.01.20070 likes ik vind mram helemaal super, ze is de beste en de liefste die er rond loopt.
Zo als zei is er geen een. zo goed lief aardig en charmant |
Citeren09.01.20070 likes Wel ja mram lieverd, jij durft, maar meisjes die vragen.....
Ik ken jou echt dus doen we maar ff niet op het forum he? ![]() Virtueel lief bestaat helemaal niet, das onmogelijk, is een leeg ei of zo, zit alleen maar in je eigen kop, een droom die word gevoed en gemanipuleerd voor een poos en je kunt er soms zo diep in zitten dat je zwaar in de ellende komt en jezelf terug vind met iemand waar je in het echte leven nog geen 5 minuten mee zou kletsen, lozers en fakers kunnen via internet altijd wat vinden. Mijn virtuele liefjes zijn gewoon onbekende foto's via google die ik es uitprint voor naast mijn bed en zo, een droom moet n.l. wel en droom blijven, als het idee word gevoed dat een droom echt lijkt zit je echt wel verkeerd... en sommige kunnen er wat van.. dus ik noem ff geen namen, heb en wil dan ook geen virtuele relaties en liefjes en das soms al lastig genoeg... kom eerst maar es op de koffie ![]() Heb al een senseo sinds gisteren, nu nog es uitvinden hoe je daar 2 koppies uit perst, maar het weekend moet nog komen ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren09.01.20070 likes hahahah deep kijk zo moeilijk is het toch niet ![]() voor mij geen senseo waters lust alleen thee en uit dat ding is het niet te zuipen |
Citeren09.01.20070 likes geen thee uit een ding mram?
tja, moeilijk hoor jij... pfthhh koop ik een ding en ist weer niet goed ![]() |
Citeren09.01.20070 likes Thee uit die gekke senseo is smerig
En de coffee trouwens ook Jep ben weer lekker doelloos bezig.. ![]() |
Citeren09.01.20070 likes Hey,
Ik kon het niet laten om ook maar effe te reageren hahahah. Ik had voor deep een vraagje,hou je van mannen of van vrouwen,kijk ik wil wel met je trouwen als mrammetje niet wil,maar jah ik ben immers ook omgebouwd net als bijna jouw omgebouwde lijf. De laatste operatie komt er aan he hahahha,veel succes het is een zware en pijnlijke operatie hoor en ik kan het weten. Ga jij van man naar vrouw of van vrouw naar man??? Ik vind jouw wel lief hoor zoals velen hier,gewoon die heerlijke droge humor van je hahahaha,kuss Bonn ![]() ![]() |
Citeren09.01.20070 likes Uhm Bonn.....hahaahahaha ik ga heel anders tegen je aankijken nu hahahahahaa...
slaap lekker en mooi XXXXX Nakky XXX |