Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

Verloren ............

Advertise here!!

Citeren03.04.20060 likes
Verloren,soms voel ik me verloren,in een vreemde wereld geboren.

Verloren,zwevend in gedachten van illusie,verdriet en soms ruzie.

Verloren,met jezelf in conflict,sommige mensen zeggen dan ben je getikt.

Verloren,ben ik dat,heb ik het ooit beter gehad?

Verloren,als een dwalende ziel,net of ik uit de hemel viel.

Verloren,eigenlijk zijn we allemaal verloren,zijn wij op een mooie wereld geboren?

Verloren,wat doen we mekaar aan,laten we de wereld zo verder gaan?

Verloren,als de wereld zo verder blijft gaan,dan is er geen bal meer aan.

Verloren,rassen die mekaar haten,de liefde erbij vergaten.

Verloren,mensen die denken volwassen te zijn,dan zou ik liever terug een kind zijn.

Verloren,verloren,verloren.

Verloren,Ja,dan zijn we verloren ,daar zijn wij niet voor geboren.

Verloren,willen wij verloren zijn,laten we dan allen terug kind zijn
Citeren02.12.20060 likes
Verloren in de handen van de wet , mensen die je laten opdraaien voor hun fouten .

Verloren in de waas van onmacht , je kind telkens weer moeten meegeven en dan moeten zorgen dat je steeds weer ze kan gaan halen omdat mama oh zo graag papa pest , oh zo graag hem het leven zuur maakt , waarom ?

Verloren omdat ik maar 1 fout deed en dat was je mama ooit graag zien en nu , sorry nu haat ik ze met hart en ziel .

Verloren omdat je heen en weer getrokken word in je gevoelens van vaderschap en het niet door iedereen als bezorgtheid word aanzien maar als het leven zuur maken van mama .

Verloren omdat je gewoon verder hard moet zijn om jou de beste toekomst te geven die ik kan geven .

Verloren , ach , was mama maar eens de weg verloren naar jou toe , spijtig dat het zover gekomen is dat ik zo denk maar tzou allemaal veel eenvoudiger zijn zo , voor jou en voor mij .

Verloren omdat ik die gedachten heb die ik eigenlijk niet wil hebben want ik zou het allemaal anders gewillen hebben , maar kan er niets aan doen dat je mama de vrouw is die iedere man het hoofd op hol brengt en dan buitenzet als zet je de vuilnis buiten , je niet de verzorging geeft die ieder kind verdient , je midden in de nacht alleen laat in huis om op stap te gaan ,te zoeken naar de volgende vent om gek te maken.

Verloren in de gedachten dat er mss ooit een dag komt dat je terug daarheen moet gaan omdat de ene of andere rechter het de wet vind dat je een week bij mama moet en een week bij mij , om gek te worden .

Verloren , omdat je mama gewoonweg niet wil inzien dat ze zo verkeerd bezig is , gewoon niet wil aanvaarden dat je niet een kind in deze situatie kan op laten groeien , tussen zuippartijen , druggebruikers en talloze venten die over de vloer komen , allemaal zogezegde papa's .

Verloren , khoop dat er mensen zijn die mij toch begrijpen en inzien dat ik dit deed voor men kleine meid , niet om te pesten , te zorgen dat ze een standvastige omgeving heeft en niet elke week een andere papa maar beseft dat ik de enige echte papa ben , ik niet iemand in de kroeg of een coffieshop .

En weet je ,ik ben er trots op dat ik dit deed , trots dat jij men dochter bent .... en ik trots je vader ben .

XXXXXXXXX Rakkertje
Citeren02.12.20060 likes
pfff rakker ik wens je heel veel sucses
Citeren02.12.20060 likes
rakker dikke knuffffffffffffffffffffffffffff

in gedachten zijn we bij je

ron en peetje
Citeren02.12.20060 likes
Hey rakker

ik begrijp je heel goed, je wilt alleen het beste voor je kleine meid en iedereen die jou kent weet dat. ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed afloopt voor je dochter en ook voor jou

kussss en een knuffel

Toska

Advertise here!!

Citeren02.12.20060 likes
o rakker toch, hou moed,
heel veel sterkte, wees sterk
een dikke knuffel
Citeren02.12.20060 likes
rakkertje geef je een dikke knufff
en wens je heel veel sterkte toe!

kuss kirsten!
Citeren16.12.20060 likes
ja joh zo zie je maar he er bestaan meerdere mensen alleen in gevecht de ene met dit de andere dat maar rakker veel sterkte hou de eer aan je zelf je hebt gedaan je kon jongen dikke kusssssss hou je taai

Adverteer hier