Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

verliefd op mijn neef

Advertise here!!

07.04.20110 likes
ok, ik heb een vraag. Ik heb al een tijdje gevoelens voor mijn neef het zijn gevoelens die ik niet onder controlen en ik heb al vaak mijn best gedaan om hem te vergeten, hij weet dit en zegt ook dat, als we geen nicht en neef relatie hadden we wel serieus konden beginnen en een gezinnetje vormen. Ik ben zo jaloers op het meisje die hij wel wilt, het enige ding is dat zei hem niet ziet staan, en ik doodgraag wil ik voel me op momenten zelfs een beetje een vervanging van iets, liefde die hij opzoekt of niet kan vinden. Hij zeg het niet met veel woorden, maar ik voel het wel zo aan. Ik zie hem aventoe en we hebben het leuk samen, nu na vele ruzie's hebben we gezegd dat dit moet stoppen. Ik heb hem wijs gemaakt dat men gevoelens voorbij zijn, ...wat vandaag het tegenovergestelde heeft bewezen. wat nu vandaag het tegenovergestelde heeft bewezen ik heb hem terug een " onschuldig " kusje gegeven. Ik voel me zo stom op momenten en zo machteloos, ik voel me al eve niet goed in men vel en juist nu op hem verliefd worden maakt het nog is extra moeilijk, ik wil hem zien leuke dingen samen doen, maar het gaat niet. Wat moet ik doen in zo'n situatie? luisteren naar mijn verstand of mijn gevoel volgen? met de conseqentie"s vandien? onzeker meisje xx
07.04.20110 likes
die gevoelens kun je weinig aan doen maar een relatie beginnen met je neef is denk ik niet zo verstandig...
zou eerder ff afstand nemen
07.04.20110 likes
dankje voor de reactie, ik was is aan het ronddwalen op het forum, en zie dat je naam veel in topics voorkomt, hoe gaat dit hier eigelijk zen werk? ben pas nieuw, en zoek men weg een beetje? xxx
07.04.20110 likes
wow char das heftig
plantje heb geen lekkere nichtjes
anders wist ie het wel
geintje ;kus;succes
07.04.20110 likes
eerlijk gezegt , het is jullie leven .. maar hou er wel rekening mee dat als je wat met je neef begint er een familie band is en als jullie eventueel kids nemen dat dat niet goed kan gaan
verder welkom op kletsen.com

Advertise here!!

07.04.20110 likes
Hee Charlotte,

Het is inderdaad niet handig om een relatie met een neef te beginnen. Dat mag echt niet in Nederland. Om te trouwen (zou wel snel zijn maar okee) moet je toestemming van de koningin krijgen.
Neem voorlopig eens wat afstand. Kijk hoe het dan gaat. Als je jezelf niet onder controle hebt, schrijf dan je gevoelens op papier dan kan wel eens opluchten.
En indd ook wat twinky zegt, als jullie aan kinderen zouden beginnen is er een hele grote kans op gehandicapte kinderen. Dus meid, 1 goede raad, doe maar niet.

Verder, een heel warm welkom op kletsen.com.

Liefs van Dioxon
17.06.20110 likes
Hej charlotte,
Ik begrijp je verwarring en frustraties. Ik zat met hetzelfde probleem. Maar mijn neef zag het wel zitten om een relatie met mij te beginnen. We zijn nu 4 maand samen en dolgelukkig. Onze familie reageerde zelfs niet al te verrast, het viel namelijk nogal op dat we elkaar leuk vonden. Natuurlijk moest iedereen in het begin wennen aan het idee... En ik ben spijtig genoeg ook enkele vrienden kwijt geraakt omdat zij niet met de situatie om konden. Maar Zo merk je ook hoeveel je aan hen hebt hé.
Ik zou zeggen, gewoon je gevoel volgen. Maar je neef moet het natuurlijk ook zien zitten.

Veel liefs een gelukkig neef-nicht koppeltje
18.06.20110 likes
blijf het ongezond vinden ..
19.06.20110 likes
Ik ben,van mijn 13e tot mijn 18e jaar opgevoed door pleegouders,zij waren oom en nicht van elkaar,en hadden in mijn beleving een geweldig liefdevolle relatie,al was het leeftijdsverschil erg groot.

Ik heb daar veel meegekregen over respect voor elkaar en normen en waarden in het leven.

Liefde is niet ongezond volgens mij,in welke vorm dan ook.

Adverteer hier