Zal m'n talent ook eens in de strijd gooien....
Advertise here!! |
Citeren17.12.20150 likes Zal m'n talent ook eens in de strijd gooien.... |
Citeren17.12.20150 likes kan alles aan.....theekan koffiekan melkkan waterkan,,,,,dus kan ik jou met gemak aan......hahahahhahhha |
Citeren17.12.20150 likes dream on freakgeval |
Citeren17.12.20150 likes hahhahahahhhahahahhhhhhhhaaa |
Citeren17.12.20150 likes lachwekkend ben je idd wel :P |
Advertise here!! |
Citeren18.12.20151 likes Zie nu pas dat mijn naam ook is vermeld...... Niemand die me ook ff waarschuwt dat ik mee doe aan een verkiezing:) Bedoel moet mezelf toch wel promoten als ik 1 van de kanshebbers ben:D En wat nog nergens staat vermeld is wat de winnaar krijgt!!!!!! Bij een verkiezing hoort een prijs...... Stel voor een avondje stappen met Denre in Emmen:D Krijg je de vogeltjesdans tenminste op de koop toe.......grinnik. En mocht dat de prijs zijn geef ik nu alvast door dat ik met liefde voor de troostprijs gra. Maar goed mijn punten: Koffieplant 3 punten Autofreak 2 punten Apenootje 1 punt Maar moet wel ff zeggen dat ik verbaasd ben dat ik vermeld sta... ben altijd zoooooooo netjes op de chat... Ben een echte dame in mijn taalgebruik...... Zie alleen mijn neus nu langer en langer groeien:) |
Citeren18.12.20150 likes marcel je vergeet van gekheid te stemmen carla lees boven nog maar eens een keertje er staat duidelyk vermeld dat de winnaar de gouden wcborstel krygt deze is nodig om de vieze praat door toilet te spoelen hoop dat ik er niet by ben als vreekie en vrutzel die vieze taal gaan gebruiken op chat om toch nog wat extra stemmen te verdienen.hoop op paar stemmers nog dan zal ik tussenstand opmaken |
Citeren18.12.20150 likes Oooh jaaaa was zo van de leg dat ik vermeld stond dat ik daar helemaal overheen las:) Maarrrrr vind eigenlijk wel nu ik erover nadenk dat er een speciaal podium moet komen waar je jezelf kunt promoten..... Want die vind ik dus echt nergens.. Iedereen een eigen spreekuurtje om jezelf te promoten:D En heb nog geen uitleg waarom ik sta vermeld... vraag ik als echte dame:D |
Citeren18.12.20150 likes Hahahaha we weten allemaal dat freek op 1 komt. Leuke topic. 3 punten autofreak 2 punten koffieplant 1 punt vrutzie |
Citeren18.12.20150 likes ik snap echt niet waarom ik zoveel punten krijg.. zo erg ben ik nou toch ook weer niet? en wat me nog meer verbaasd is dat migor en marcel nergens vernoemd worden die zouden ook punten moeten krijgen die zijn minstens net zo erg :P en carla.. die neus van je groeit steeds langer nog ff en ik hang me jas eraan op hahaha |