|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten spijt me verschrikkelijk dat ik zaterdag een gigantische fout heb gemaakt door niet te vragen aan dioxon of ze prive wilde.
ik weet effe niet wat ik er aan moet doen ik bied mijn excusses aann bij deze. en zal deze fout nooit meer maken. maar gedane zaken nemen geen keer. ik heb er niet bij nagedacht.nee sorry was niet de bedoeling zo.daarom kom ik effe niet chatten howel ik het erg leuk vind en het een straf voor me is die ik mezelf opgelegd heb. ik weet niet of er nog cosicuenties aan verbonden zijn voor deze fout dan zal ik het dragen maar nogmaals mijn excusses hiervoor.het is mij leed en ik schaam me dat dit gebeurd is. dioxon vergeef me. |
Anonymous Undefined 65739 berichten 2691  goed van je om dat hier zo te zeggen, vind ik heel goed van je.........
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jeetje ;zo erg is het nou ook weer niet 26
je hebt toch sorry gezegd,dan is het toch weer goed
je kunt toch gewoon weer chatten joh
tot gauw hoor ,kalm aan
|
je kan het afkopen door gebak aan de hele chat te geven 
|
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Hee Pincode,
Een keer ongevraagd prive is helemaal niet zo erg alleen ik begrijp uit je verhaal dat Dioxon op dat moment het niet leuk vond.
Het kan een keer gebeuren maar zit verder geen consequentie aan vast hoor, alleen maar als je continu ongevraagd prive zou gaan en er klachten over binnenkomen  Dus jezelf straffen voor 1 klein dingetje is ook wel erg overdreven hoor, kom gewoon gezellig chatten  Groetjes,
Naatje
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Dan zet ik wel ff gebakje er neer  Dat gezeur over gebak
|
haa laat diox lekker zeiken,,,, zij gaat ook bij sommige gewoon prive zonder te vragen dus waar hebben we het over....... Rick |
en trouwens ongewenst prive is niet van belang op de chat, want die gene moet nog eerst accepteren of blokeren  dus niks ongewenst aan........ Rick |
Dioxon Undefined 277 berichten Lieve Pincode,
Ik lees net het berichtje en schrik me rot.. Dit had niet zover moeten komen. Dit was ook mijn bedoeling niet. Ik was indd in een rot humeur anders zat ik niet te huilen dat klopt. Jij vroeg vriendelijk privé wat er aan de hand was. Ik had normaal kunnen reageren.
Ik weet dat het van jou allemaal ontzettend vriendelijk bedoeld was, en daarom ook mijn welgemeende excuses. Ik hoop dat je gewoon blijft komen. Ik denk erover om wat meer afstand van jullie te gaan nemen  Lijkt me verstandiger. Ik wil geen ruzie met niemand van jullie..
Dus vandaar.. MIJN excuses naar JOU toe pincode..
Een lieve knufff van Diox |
|