|
|
|
Larina Undefined 51 berichten Hoi
Ik ga deze maand verhuizen. Ik verheug mij er nu al op om daar te wonen. Wie zich geroepen voelt mag komen helpen  Groetjes Larina |
haahhahaha nee geroepen voel ik me niet maar wil je wel feliciteren met je nieuwe huis
|
gefeliciteerd lar met je nieuwe woning
|
Tessem Undefined 2226 berichten Gefeliciteerd met je nieuwe woning en maak er wat moois van.
Groetjes Nice en Tess xXx
PS we voelen ons nog niet geroepen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey larina.
Van harte gefeliciteerd meis met je nieuwe woning en geniet ervan.
Kuss en knuff Bonn |
|
peetje_ron Undefined 144 berichten hey lar van harte met je nieuwe woning we wensen je heel veel geluk in je nieuwe huisje
dikke kussssss ron en peetje
(is dat ff pech hebben volgende maand zijn we de hele maand al volgeboekt) |
Anonymous Undefined 65739 berichten uuhhh voel me ook niet echt geroepen  maar van harte gefeliciteerd
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben verhuizer van beroep zeg maar wanneer je hulp nodig hebt!! btw heb je mijn sms je al ontvangen? met mijn nieuwe nummer?
zo niet 06-28542909!! (een ieder die dit leest maak er maar lekker misbruik van)  groet....
toppie het lekkerste droppie |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heel veel plezier in je nieuwe stekkie Larina, maak er je eigen droompaleisje van en wordt er heel gelukkig  XXX Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten heey muts laat ff weten of je hulp nodig hebt,... en/ of verhuismaterialen,... ik heb hier al iig een hondje!!
gr. toppie het lekkerste droppie!! |
|