Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

verdwenen letters

Advertise here!!

Citeren14.11.20060 likes
ff vraagje. als ik nu wat wil posten , en dat doe ik binnen 60 seconden na een andere posting dan ben ik me tekst kwijt .

eerst had ik dat ook maar om onverklaarbare reden deed hij het later gewoon laten staan de tekst. weet iemand wat ik bedoel hahahahah. pffff moeilijk uitteleggen.

en nog belangrijker weet iemand hoe ik dat weer kan oplossen n?????
Citeren22.11.20060 likes
ik dank u allen voor de overweldige antwoorden die ik van jullie heb mogen ontvangen. voel me echt gesteund in me probleem.

Citeren22.11.20060 likes
Ik weet helemaal wat je bedoeld mram , maar dat zie je dus alleen als je te snel dingen achter elkaar wilt posten
We zijn spammers hahaahahaha
Maargoed wel erg irritant ja, ik heb nu weer standaard in gebracht dat ik de teksten eerst maar eens kopieren voor ze te verzenden

Moet er wel bij zeggen dat ik dat pas de laatste dagen weer ontdekt heb ;)

Groetjes Tess xXx
Citeren22.11.20060 likes
ja maar tes eerst deed hij het wel automatich onthouden wat er stond en nu niet meer
Citeren22.11.20060 likes
Klopt het wisselt hier geloof ik nogal daarin
Toen ik in mei hier kwam was ook als je binnen de 60 sec wilde verzenden alles weg, daarna bleef alles wel weer staan (beetje minder irritatie voor degenen die snel zijn met tikken en verzenden) en nu is het weer weg
Weet ook niet waar het aan ligt, maar geef mij maar dat de letters gewoon blijven staan of dat de tijd tussen het verzenden wat korter gemaakt word. Of niet dan

Groetjes Tess xXx

Advertise here!!

Citeren22.11.20060 likes
Hoihoi,

De "verdwenen" letters is iets waar ik niets aan kan doen. Wel kan ik de tijd tussen post verlagen van 60 sec naar bv 30 seconden. Dit zal hopelijk afdoende zijn om spammen te voorkomen.

.
Citeren22.11.20060 likes
Hoi hoi,

Dat zou ik al heel erg prettig vinden Denre
Thanks

Groetjes Tess xXx
Citeren22.11.20060 likes
ja dat scheeld al wel . maar mijn vraag is waarom dat eerst wel onhouden werd en nu niet meer ???
Citeren10.01.20070 likes
om er voor te zorgen dat jezelf ook nog iets onthoud
Citeren10.01.20070 likes
heb je daar zo lang over na moeten denken ???? kon je wel onthouden dan waar het over ging

Adverteer hier