Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

verdriet

Advertise here!!

01.11.20050 likes
Pijn,

het moet er schijnbaar altijd zijn.

Soms duurt het lang en soms maar even,

stress pijn en verdriet, dat is mijn leven.

Dat hoort er nu eenmaal bij, zegt men dan.

ik besef dat heus wel, maar of ik het aankan...

Ik wacht en wacht, op een mooi tijd,

een tijd vol plezier, want dit gevoel wil ik kwijt.

Zal ik die tijd ooit komen, met dat mooie plezier?

of zal ik die niet vinden, tenminste niet hier...?
01.11.20050 likes
oopsie.. die hiervoor ging fout..
01.11.20050 likes
Die tijd komt, lieve Bar, wacht maar rustig af, en probeer in de tussentijd te genieten van je leven, en iets moois van elke dag te maken....

Kussss Jacootje
04.11.20050 likes
nee jaco niet afwachten, vandaag nog moet Bar aan haar geluk beginnen.
Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen geluk.
Iets wat je ongelukkig maakt, stress bezorgt, kun je mee kappen.
Het zijn keuzes die je zelf maakt.
als ik het op mijn werk niet naar mijn zin heb, kan ik keuzes maken, of ik blijf of ik kijk uit naar een andere baan....
als ik het in een relatie niet naar mijn zin heb, kan ik keuzes maken, of ik kap ermee, of blijf ongelukkig in die relatie zitten...
als ik me stoor aan personen, kan ik me blijven storen of ik zeg waar het op staat en als die personen er niets mee doen... dan stop ik ermee...
enz...
dus Bar de keuze is aan jou.....
cats
04.11.20050 likes
de meeste mensen, blijven in een vertrouwd iets hangen, omdat het ze zekerheid bied. Ze zijn bang om iets vertrouwds te laten vallen, omdat ze bang zijn om het niet alleen te redden. Maar zodra je het vertrouwde loslaat, zul je zien dat je sterker bent, dan je zelf ooit verwacht had.
je krijgt de vechtlust om iets nieuws op te bouwen, te vechten voor je eigen geluk....
en zeker als het vertrouwde je niet gelukkig maakt......

Advertise here!!

04.11.20050 likes
Laat je geluk nooit van iemand anders afhangen, je zou er eens lang op kunnen wachten. Je moet zelf je eigen geluk maken.
iemand anders kan het echt niet voor je doen, jij bent degene die zelf weet wat je gelukkig kan maken. En jij bent dus degene die zelf verantwoordelijk is voor je eigen geluk!!!!!!!!
groetjes van een heel gelukkige cats 4 ever....
04.11.20050 likes
weer heel mooi gezegd cats , lieve bar luister naar cats ze heeft gelijk wij kunnen zoveel tegen je zeggen maar niks voor je doen die keuze moet je zelf maken en uit een moeilijke strijd klimmen word je alleen maar sterker van groetjes shirley
04.11.20050 likes
Zit zelf ook in zo'n situatie, Het enige dat ik weet is dat ik een proces door moet maken, helemaal er doorheen, doodgaan en oprijzen uit de as van mijn leven. Een andere manier is er niet. Tenminste niet als je er zelf beter van wil worden. Dit proces duurt lang, ik denk zelf een paar jaar. Ben nog maar aan mijn 4de maand. soms gaat dat goed, maar soms ook niet. Maar elke emotie moet ik helemaal doorheen en omarmen. Ook al zie ik nu het nut niet altijd en ben te verdrietig of te boos, toch moet ik dat doen, voor een beter leven voor mijzelf. Wat de uitkomst is weet ik niet. Ik wens je veel sterkte, maar ga ervoor. Amy
04.11.20050 likes
Lieve Bar,

Cats zegt het heel mooi!!
Je bent en blijft zelf als enige verantwoordelijk voor je eigen leventje en als je je er niet goed bijvoelt moet je stappen zetten om het te verbeteren!!!!!!!!
Succes, je weet je kunt altijd met me praten!

XXXX Marieke

Adverteer hier