Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

van af nu fan club voor doornroosje(roos)

Advertise here!!

Citeren02.01.20080 likes
ja, issomooooi !
Citeren02.01.20080 likes
huh visser en dat bepaal jij laat roosje het zelf maar zeggen eerst dat Ploff haar grootste fan is en dan jij ,want daar ben ik nog niet zo van overtuigd lekker puh hahahahahah
Citeren02.01.20080 likes
nou ik wel dus want dat heb ik zwart op wit van der ik heb al een keer gestapt met roos jij niet lekker puh
Citeren02.01.20080 likes
hahahah droom lekker verder visser hahahahahahh en welterusten en morgen weer gezond op kussssssssssssssssss
Citeren03.01.20080 likes
is geen droom dat ik roos persoonlijk heb ontmoet wil je het bewijs vraag het aan roos goedenmorgen trouwens iedereen

visser

Advertise here!!

Citeren03.01.20080 likes
ja idd ik heb visser en zij n vrouw ontmoet, dat was met chatuitje rotterdam, was trouwens onwijs gaaf.
veel te lang geleden dat ik iedereen heb gezien
Citeren03.01.20080 likes
PPPFFFF gestapt met roos,dat is toch niks.

Ik heb met roos diepzee gedoken....alhoewel,ik heb gedoken,roos was aan het pootjebadderen...

Citeren03.01.20080 likes
kunt ge geloven dat ik nu jaloers ben?
Citeren03.01.20080 likes
zuur gaat erom dat we roos een moordwijf vinden en maakt niet uit hoe we er ontmoet hebben vind luca trouwens ook een moordwijf die 2 passen bij elkaar als vriendinnen
Citeren03.01.20080 likes
spons dat ga je toch niet hier vertellen wat zullen ze nu wel niet van mij denken ???

en mosselman wij gaan elkaar ook ontmoeten hoor er komt vast wel is en chatuitje waar jij dan ook miss bij zal zijn

Adverteer hier