Citeren14.05.20070 likes
Anoniem schrijft "Het huwelijk is een poging om problemen op te lossen, die men alleen nooit gehad zou hebben!
Het huwelijk begint met een prins die een engel kust en eindigt met een kaalkop die aan tafel zwijgend een dikke vrouw kust.
Trouwen betekent voor de man zijn rechten halveren en zijn plichten verdubbelen!
Het huwelijk is de duurste manier om je ondergoed gewassen te krijgen!
Als een man trouwt, zet hij een stap waarmee hij een vrouw wint en het tegelijkertijd bij alle vrouwen bederft!
De ideale echtgenoot is een man die zijn vrouw net zo behandelt als zijn auto!
Een man moet eigenlijk alleen maar met een mooie vrouw trouwen. Anders heeft hij nooit het vooruitzicht haar weer kwijt te raken!
Waarom zijn gehuwde vrouwen dikker dan ongehuwde?
Ongehuwde vrouwen komen thuis, kijken wat er in de koelkast ligt en gaan naar bed. Gehuwde vrouwen komen thuis, kijken wat er in bed ligt en gaan dan naar de koelkast.
Het is in de liefde al net zo als bij het telefoneren: vaak is de wederhelft niet te bereiken, soms ben je verkeerd verbonden en bij een andere gelegenheid zit er een derde op jouw lijn!
Weet u hoe een vrome man bidt?
"Lieve Heer, ik mag mijn vrouw heel graag; maar als u haar liever hebt.
Uw wil geschiedde!"
Het geeft te denken dat huwelijk alleen rijmt op "gruwelijk" en "afschuwelijk"
Na 27 jaren huwelijk zijn mijn vrouw en ik eindelijk seksueel op elkaar afgestemd. Wij hebben nu allebei tegelijk hoofdpijn.
Liefde is blind, maar het huwelijk opent je ogen.
Het is niet waar, dat getrouwde mannen langer leven dan vrijgezellen.
Het lijkt alleen langer.
Een succesvol man is degene die meer geld verdient, dan zijn vrouw kan uitgeven.
Een succesvol vrouw is degene, die zo'n man vindt.
Huwelijk is een ringencircus. Verlovingsring, trouwring en ontbering.
Mannen verdienen vaak behoorlijk en leggen dan wat opzij.
Vrouwen leggen wat opzij en verdienen daarmee ook behoorlijk.
Het geheim van een goed huwelijk: VOOR je trouwt je ogen goed openhouden en daarna... een oogje dichtknijpen.
Hoe blijft een huwelijk goed en gezond? Erken het als je fout zit;
heb je gelijk, hou dan je mond.
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt.
De meeste echtparen zijn vechtparen
Het huwelijk begint met een prins die een engel kust en eindigt met een kaalkop die aan tafel zwijgend een dikke vrouw kust.
Trouwen betekent voor de man zijn rechten halveren en zijn plichten verdubbelen!
Het huwelijk is de duurste manier om je ondergoed gewassen te krijgen!
Als een man trouwt, zet hij een stap waarmee hij een vrouw wint en het tegelijkertijd bij alle vrouwen bederft!
De ideale echtgenoot is een man die zijn vrouw net zo behandelt als zijn auto!
Een man moet eigenlijk alleen maar met een mooie vrouw trouwen. Anders heeft hij nooit het vooruitzicht haar weer kwijt te raken!
Waarom zijn gehuwde vrouwen dikker dan ongehuwde?
Ongehuwde vrouwen komen thuis, kijken wat er in de koelkast ligt en gaan naar bed. Gehuwde vrouwen komen thuis, kijken wat er in bed ligt en gaan dan naar de koelkast.
Het is in de liefde al net zo als bij het telefoneren: vaak is de wederhelft niet te bereiken, soms ben je verkeerd verbonden en bij een andere gelegenheid zit er een derde op jouw lijn!
Weet u hoe een vrome man bidt?
"Lieve Heer, ik mag mijn vrouw heel graag; maar als u haar liever hebt.
Uw wil geschiedde!"
Het geeft te denken dat huwelijk alleen rijmt op "gruwelijk" en "afschuwelijk"
Na 27 jaren huwelijk zijn mijn vrouw en ik eindelijk seksueel op elkaar afgestemd. Wij hebben nu allebei tegelijk hoofdpijn.
Liefde is blind, maar het huwelijk opent je ogen.
Het is niet waar, dat getrouwde mannen langer leven dan vrijgezellen.
Het lijkt alleen langer.
Een succesvol man is degene die meer geld verdient, dan zijn vrouw kan uitgeven.
Een succesvol vrouw is degene, die zo'n man vindt.
Huwelijk is een ringencircus. Verlovingsring, trouwring en ontbering.
Mannen verdienen vaak behoorlijk en leggen dan wat opzij.
Vrouwen leggen wat opzij en verdienen daarmee ook behoorlijk.
Het geheim van een goed huwelijk: VOOR je trouwt je ogen goed openhouden en daarna... een oogje dichtknijpen.
Hoe blijft een huwelijk goed en gezond? Erken het als je fout zit;
heb je gelijk, hou dan je mond.
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt.
De meeste echtparen zijn vechtparen