Forums  ›  Spelletjes  ›  Chat kwissen

uitslag kwisavond 26-8-2008

Advertise here!!

Citeren27.08.20080 likes
neee hehehehehe dat zei jij niet maar ikke wel hahahahahahahahahaha wil jou boxershort wel zien van kletsen.com ahahahahahahhaha kussssssssssssssssssssssss
Citeren27.08.20080 likes
zal ik die eerst moeten winnen en dat zie ik nog ni gebeuren kussie
Citeren27.08.20080 likes
ach je was nu vierde jamessss dus volgende keer derde msss en dan heb je een prijs hahahahahah dikke kussssssssssssss en knuffffffffffffffffff
Citeren27.08.20080 likes
wist de andwoorden wel bonn. ,maar wou geen eerste worden.. heb die wel geviridingest is meer kans..........maar jij bent mijn nr. 1 al bonnn ... whahahahha kussieeeeeeeeeeeeeee en knuffieeeeeee
Citeren27.08.20080 likes
wow jamessss dat is lief van je...................maar je begrijpt het niet Ik wil je in boxershorttttttt zien snap dat dan hahahahahahhaha dikke kussss en knufffffffffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren27.08.20080 likes
poedelprijs
Citeren27.08.20080 likes
maar moet ik daar een kwis voor winnen bonn?kom wel bij je op de koffie................ in mijn st.......g..hahaa
Citeren27.08.20080 likes
ik wil je niet in string ziennnnnnnnnnnnnn ben je blonT of zo hahahahahaha ik zei toch ik wil je in boxershort zien hahahahahahah maar kom maar langs als je durft en dat jij in boxershort en ik in string
Citeren27.08.20080 likes
hahaha ow zo .. ok zeg maar waar ik wezen moet ,, kom ik er aan hahaahah
Citeren27.08.20080 likes
nu??????????????? op dat ene kruispunt net als de kapper hahahahahahhahahahaha gekkie dikke kussss en knufff en welterusten

Adverteer hier