Citeren07.10.20100 likes
hierbij wil ik de zonen van Bonneke van harte feliciteren met hun verjaardag en bonneke ook gefeliciteerd met de verjaardag van je zonen maak er maar een fijne dag van
kusssss en knufffff
kusssss en knufffff
Advertise here!! |
Citeren07.10.20100 likes hierbij wil ik de zonen van Bonneke van harte feliciteren met hun verjaardag en bonneke ook gefeliciteerd met de verjaardag van je zonen maak er maar een fijne dag van
kusssss en knufffff |
Citeren07.10.20100 likes liefe bonn
van harte met je kids maak er een mooie dag van voor ze en voor je zelf meis je verdient het dikke kuss knuff hanna en topper |
Citeren07.10.20100 likes lieve ajax en hanna, wat lief van jullie en dank jullie wel, ik zal er een mooie dag van maken voor mijn twins, maar dat gaat lukken. Heel lief van jullie ![]() ![]() |
Citeren07.10.20100 likes Van harte gefeliciteerd met je twee jongens!
Dikke knuff Majella |
Citeren07.10.20100 likes heej bonneke
hartelijk gefeliciteerd met je kinderen. maak er een gezellige/fijne dag van knuff |
Advertise here!! |
Citeren07.10.20100 likes Bonneke,gefeliciteerd met jou kids.Maak er een mooie dag van. ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.10.20100 likes wens je hele fijne dag met de verjaardag van je voetbalhelden Bonneke van harte met de verjaardag xxx Visser |
Citeren07.10.20100 likes Hoi Bonneke
Van harte gefeliciteerd met je zonen. ![]() Hoe oud zijn ze geworden?? Maar een fijne avond nog! ![]() |
Citeren07.10.20100 likes Hoi lieve Bonneke
Van harte gefeliciteerd met je tweeling zonen en maak er een mooie dag van. Dikke kuss en knuff Buck |
Citeren07.10.20100 likes dank jullie wel allemaal, we hebben een leuke en gezellige dag gehad, gezelschap mijn jongens zijn 13 jaar geworden. ![]() ![]() ![]() |