Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

twee vliegen in een klap itwee, dames jarig!!

Advertise here!!

Citeren26.05.20110 likes
Wonderfull van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst en vele jaren daarna!!

zoennnnn

Hoi Babsie jij ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag en jij ook jaren daarna maak ook een gezellige dag van!!

zoennnn
Citeren26.05.20110 likes
Wonderke wonderke wonderke!!, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!, ik hoop dat je een leuke dag zal hebben en lekker verwend word!, nog vele jaren!

Babssss dikkekneppenkussmetvelehardestukkies!
van harte gefeliciteerd mit deine geburtstag! nu ben je inmiddels al hoe oud?.. 63? super leuke dag gewenst en nog vele jaren vol dikkeharde&snotterkneppen!

Moffie,

We kletsen.com weer
Citeren26.05.20110 likes
lieve wonder,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je ondanks je pijn en verdriet toch een hele fijne verjaardag toe met je kinderen, liefs, dikke kus en knuffel Bonn

Lieve babs,

hehehehe eindelijk ben je nu echt jarig, heb geen idee hoe jong je wordt wat ik lees zoveel omtrent je leeftijd maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst, dikke kus en knuf
Citeren26.05.20110 likes
wonder gefeliciteerd
babs gefeliciteerd
Citeren26.05.20110 likes
Kunnen we niet net zo goed 1 topic openen voor het hele jaar dat iedereen jarig is?

Zijn ze jarig worden ze nog bij elkaar gepropt ook nog

Advertise here!!

Citeren26.05.20110 likes
wist niet dat babs en wonder, 2 vliegen waren... help de vliegen groeien... wat als ze vervelend zijn... je kan binnenkort, de vervelende vliegen niet meer doodslaan, als ze zo groot worden...

of word de vliegemepper ook groter... denk dat je ze daar niet mee neerkrijgt.... dus andere middelen al zoeken als de vliegen groter worden...
o_-
Citeren26.05.20110 likes
Wonder, gefeliciteerd met jou verjaardag, maak er een leuke dag van. Kuss.

Adverteer hier