Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

trouwerij binkie en ninko

Advertise here!!

11.04.20090 likes
heuh niet normaal ?

jammer dat het zo word opgevat ,ik heb vaag het vermoeden dat mies 38 bink zelf is
11.04.20090 likes
Okee Mies,maar het was alleen een mededeling van jou,misschien had je dan beter het topic meteen kunnen sluiten,dan kan er ook niet gereageerd wordenen de chatters zijn dan wel op de hoogte.
Chatters willen dan toch het fijne ervan weten is mijn ervaring
Gratis Tip Van Babs
11.04.20090 likes
dus toch iemand die zich voor karretje laat spannen
11.04.20090 likes
wil ook graag reageren nee vis ik laat me niet voor het karretje spannen ben geen paard ben een koei

en ik vind dit allemaal een beetje flauw.
'beloven ze je taart krijg je een boterham

als bink kletsen belangrijk vind om te laten weten dat de trouwerij verzet is had ie ze profiel niet moeten laten verwijderen. lijkt mij,
en voor de rest moet ieder doen wat ie wil met of zonder getuigen met of zonder taart met of zonder elkaar met of zonder liefde met of zonder kleren met of zonder tanden met of zonder verblijfsvergunning met of zonder ja of nee. met of zonder weet ik veel wat . en met of zonder .......... ( vul zelf maar in is veel makkelijker )

kuss voor wie wil en wie niet wil krijgt een schop
11.04.20090 likes
hahahahaha mramm, dan pak ik graag een kus van je aan...............wil namelijk niet zo harde schop van je................ Ennuh wens je direct maar fijne paasdagen toe, met of zonder eieren

Advertise here!!

12.04.20090 likes
dank je wel bon doe dan maar met eieren maar niet bevrucht
12.04.20090 likes
hahahaha niet mramm?????...............
12.04.20090 likes
zeg euh bon.... niet bevrucht graag.. we hebben nu al kids genoeg hoor
12.04.20090 likes
ahhh snuf zo een leuk klein bruintje is toch ook wel heel leuk
12.04.20090 likes
idd mramm, lijkt mij ook wel.................

Adverteer hier