11.04.20090 likes
heuh niet normaal ?
jammer dat het zo word opgevat ,ik heb vaag het vermoeden dat mies 38 bink zelf is
jammer dat het zo word opgevat ,ik heb vaag het vermoeden dat mies 38 bink zelf is
Advertise here!! |
11.04.20090 likes heuh niet normaal ?
jammer dat het zo word opgevat ,ik heb vaag het vermoeden dat mies 38 bink zelf is |
11.04.20090 likes Okee Mies,maar het was alleen een mededeling van jou,misschien had je dan beter het topic meteen kunnen sluiten,dan kan er ook niet gereageerd worden ![]() Chatters willen dan toch het fijne ervan weten is mijn ervaring ![]() Gratis Tip Van Babs ![]() |
11.04.20090 likes dus toch iemand die zich voor karretje laat spannen ![]() |
11.04.20090 likes wil ook graag reageren nee vis ik laat me niet voor het karretje spannen ben geen paard ben een koei
en ik vind dit allemaal een beetje flauw. 'beloven ze je taart krijg je een boterham ![]() als bink kletsen belangrijk vind om te laten weten dat de trouwerij verzet is had ie ze profiel niet moeten laten verwijderen. lijkt mij, en voor de rest moet ieder doen wat ie wil met of zonder getuigen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kuss voor wie wil en wie niet wil krijgt een schop ![]() ![]() |
11.04.20090 likes hahahahaha mramm, dan pak ik graag een kus van je aan...............wil namelijk niet zo harde schop van je................ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
12.04.20090 likes dank je wel bon doe dan maar met eieren maar niet bevrucht ![]() |
12.04.20090 likes hahahaha niet mramm?????............... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
12.04.20090 likes zeg euh bon.... niet bevrucht graag.. we hebben nu al kids genoeg hoor ![]() |
12.04.20090 likes ahhh snuf zo een leuk klein bruintje is toch ook wel heel leuk ![]() |
12.04.20090 likes idd mramm, lijkt mij ook wel................. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |