Citeren25.08.20060 likes
ik ben blij dat ik zelf altijd iedereen het voordeel van de twijfel geeft mijn gevoel is steeds weer goed
kan ik van velen helaas niet zeggen

kan ik van velen helaas niet zeggen

Advertise here!! |
Citeren25.08.20060 likes ik ben blij dat ik zelf altijd iedereen het voordeel van de twijfel geeft mijn gevoel is steeds weer goed
kan ik van velen helaas niet zeggen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes shirr zo zie je maar weer. ![]() ![]() ![]() xx roos |
Citeren25.08.20060 likes weet wel niet waar het precies over gaat, maar een eerste indruk is inderdaad niet altijd de juiste en iemand het voordeel van de twijfel geven is voor mij een teken van volwassenheid ook al is het helaas zo dat er heel wat gestoorde mensen nog mogen loslopen en waarvan je het minste van verwacht, het staat trouwens niet op hun voorhoofd geschreven, enkel (en dan nog) door ervaring in het leven zou je kunnen inschatten wie je voor je hebt.Ook al maakt iemand een fout, daarvoor hoeft ie niet eeuwig gestraft te worden, daarvoor zijn we mensen om fouten te maken en eruit te leren;);) |
Citeren25.08.20060 likes juist malle ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes gaan we nu door naar de vervolgcursus...... |
Advertise here!! |
Citeren25.08.20060 likes zou je dat willen ? ![]() |
Citeren25.08.20060 likes hahahahaha hoe kan dat nou shir, we geven toch samen les???? ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes o ooooooooooooh..... ![]() Nét nu we samen een eigen praktijk zijn begonnen, laat je me in de steek?????? ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes gaat lekker hier zo te zien ???
weet ook niet waarover het gaat want ben al een tijdje niet meer op de chat geweest omdat ik er niet op kan, maar ik geef ook iedereen het voordeel van de twijfel. iedereen verdient het toch en later kan je nog zien. kussss mama xxxxxxxx enne shir: jij bent en blijft mijn super-kanjer he kussssssssssssssss ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |