Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

tjah het is waar

Advertise here!!

Citeren23.08.20110 likes
tjah de tijd gaat snel...
wat worden ze snel groot he?!...
ze snappen meer dan je denkt...
voor je het weet zijn ze het huis uit...

iedereen( noujah bijna iedereen dan, in elk geval de gene met kids) zeggen het!

ik natuurlijk niet nee want ik houd niet van clichees( volgensmij schrijf ik het nog fout ook)

maar ik moet toegeven me dochter is alweer 1jaar geweest en wat kan ze ineens veel wat leert ze snel!!!

zelfs haar haar begint te groeien( kan mij niet snel genoeg gaan wil nu wel eens staartjes kunnen maken hihi) en heeft al4 tanden!

kruipt, loopt aan de hand een beetje, trekt zich overal aan op, weet dondersgoed wat niet mag( ff kijken of mama niet kijkt want dan kan ik de boekenkast leeg halen..)

heeft haar eerste woordjes gezecht!
eerst nijntje en nu ook mamaen die

heb al 3 keer me ouders op laten passen ( jah ik ben erg ben het liefst altijd bij haar, echt een luxe ja, een heerlijke luxe)

is al 8 kilo( ok ze is licht maar ik vind het veel, als ik haar draag dan hihi)
al 76 cm enz.

maar ze is vooral een geweldig meisje maar ik zielsveel van houd!

en jah dus ook ik ga voor alle clichees en jah ook ik praat dus graag over mijn dochter en hoe leuk ze wel niet is!!

dus ook hier staat het nu!

liefs jolanda
Citeren23.08.20110 likes
jolanda, wat geweldig om dit te lezen, maar ook heel herkenbaar voor mij, ik heb 3 kinderen zoals je weet, mijn oudste heeft examen gedaan van school en geslaagd, en ze is alweer 16, mijn twins zijn alweer bijna 14, het gaat zo hard, 2 jaar geleden dacht ik nog, heerlijk de basisschool tijd, lekker veilig en zo, en nu zitten ze allemaal op voortgezet onderwijs, en mijn oudste gaat dus naar mbo................je moet er ook echt van genieten, ben altijd thuis geweest voor de kinderen, en heb nooit 1 dag spijt gehad, en sinds bijna 3 jaar werk ik, en dan denk ik, goh ik werk weer, omdat mijn kids alweer zo groot zijn.
Maar lieve Jolanda, ik vind het geweldig om te lezen hoe jij ook zo enorm geniet van je dochter, dikke kus en knuf

Adverteer hier