Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

tja kleine kindjes worden groot

1

Advertise here!!

Citeren26.07.20070 likes
hey snuf wyfie ik weet hoe het voelt als je kids de deur uit gaan ,
echt nu voel het ff kloten maar geloof me met een paar weken weet je niet beter echt meid het komt allemaal goed.

hier een opkikkertje van ons
[/url]

dikke kusssssssss ron en peetje
Citeren26.07.20070 likes
Wat lief Peet... Het is idd een rotgevoel, maar het is beter voor haar.
Hier begint ze onder te sneeuwen onder de wijsheid van de andere 2 en dan is het beter dat ze bij mensen zit van haar eigen niveau.
Gisteren is ze even wezen kijken en was ze er al helemaal vol van en gaf al te kennen dat ze daar wilde wonen.
Vandaag heeft ze kennisgemaakt met de bewoners en een hapje meegegeten en nu is het definitief een ja geworden.
Maandag krijg ik een telefoontje wanneer we kunnen tekenen voor haar en de datum dat ze er gaat wonen. Eerst komt de klusjesman van daar een paar kleine dingen op haar kamer doen en dan gaat het beginnen.
Het weekend gebruiken we om meubeltjes uit te zoeken voor haar kamer en de rest te kopen wat ze nodig heeft.
Citeren26.07.20070 likes
Lieve snuf,

Heel veel sterkte meis,dikke knuff en kuss Bonn
Citeren26.07.20070 likes
je komt er wel overheen snuf en dit moeten we allemaal meemaken en als het in goede harmonie gaat moet je opletten hoeveel ze nog bij je langs komt en of je der ff kan helpen met een en ander hebben wij ook nog steeds met onze dochter die nog geen 2 jaar de deur uit ia groeten visser
Citeren26.07.20070 likes
Hey Snuf,

Geweldig voor jullie dochter en fijn, dat ze zo blij ermee is!
Ik kan me voorstellen, dat het wennen is
in het begin, maar...
als de kids happy zijn, zijn de ouders dat ook!
Komt helemaal goed, spannend hoor, weer een nieuwe fase!

xxx Suus xxx

Advertise here!!

Citeren31.07.20070 likes
Vandaag de datum gekozen.
Maandag 13 augustus gaat ze tekenen en dan zou ze erin kunnen.
Dus komend weekend wordt alles gekocht wat nodig is en gaat het echte werk beginnen
Citeren31.07.20070 likes
nou meis heel veel sucses, ze zal het best naar haar zin krijgen
Citeren08.08.20070 likes
snuf sterkte ik heb nog 3 nachtjes praat me er ff niet van mn laatste zo gaat dat zegt men dan nou lekker zeggenkusssssssss snuff
Citeren08.08.20070 likes
T weekend van de 17e aug. trekt ze erin.
De muur is gelatext... licht terra en vanavond gaan we de meubels erheen brengen. Dit weekend gaan we alles in elkaar zetten en dan hebben we de rest van de week om de puntjes op de i te zetten.
Citeren08.08.20070 likes
7 roosjes voor dinnetje en heel veel sterkte vanwege mij zo

1

Adverteer hier