|
|
|
carla35 Undefined 9 berichten heb op een andere chat eens gezien dat ze daar eens per week thema avond hebben... misschien kan daar een van de lege rooms voor worden gebruikt..
gewoon een suggestie, misschien geen belangstelling voor... merk het wel |
Administrator 550 berichten Hallo Carla,
Ik vind het een goed idee en indien daar belangstelling voor is, verleen ik mijn volledige medewerking!
Groeten en we kletsen.com,
Denre |
Waters Undefined 587 berichten Het zou dan natuurlijk wel handig zijn als er de mogelijk is om ook plaatjes te kunnen plaatsen in de chat.
Zijn vast wel mensen hier die ook een leuke presentatie kunnen maken.
Er zijn onderwerpen genoeg lijkt mij. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Wij hebben het hier ook al over gehad, met een aantal mensen.
vind het zelfs een heel goed plan.
cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten leuk idee snap ut allen niet helemaal! hoe kan je nu een tema avond hebben op un chat?? wat doe je dan anders dan normaal???
kus kirsten! |
|
carla35 Undefined 9 berichten Nou kirsten dan neem je n lege box en is er een bepaald onderwerp en daar kan iedereen meekleppen die daar interesse voor heeft of iets over wil weten of vertellen... |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja ik zou bijvoorbeeld voor de dames het voetbalspel uit kunnen leggen gezellig rond de tafel pantoffels aan en vragen maar als ik de regels heb uitgelegd een scheidsrechter |
ik kom niet het gaat over voetbal bleeeeeh
jajajaj grapje vis
gr mram |
Anonymous Undefined 65739 berichten jah saai he whahahah! voetbal is best leuk om te doen hoor, amar dan sonder regels, en niet als je tegen iemand schenen trpat dat je er dan uitligt want dan kan ik beter meteen vertrekken hihihi
kussie kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten jaaaaaaaaaaaa thema avond,...... best leuk idee,......
maarre,..... wat is dan het verschil hhahaha
iedere dag praten we nl. over diverse thema's hihihi |
|