Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

the new president

1

Advertise here!!

Citeren10.07.20060 likes
wat vonden jullie van de avond wanneer je de eerste keer binnen kwam zeg het maar
en komen jullie nog terug !!!;)

je zou je eerst moeten lid maken op deze website http://www.kletsen.com/ voor je iets kan typen in deze forum[u][/u]

ps webmaster
Citeren10.07.20060 likes
nou is wel mij bedoeling om terug te komen maar waarom word je geen vip zo als vele doen safariman steun je kletsen mee
Citeren10.07.20060 likes
wtf is dit nu weer?
Citeren10.07.20060 likes
Safari..... aan de malari??????? Ik snap van je bericht helemaal niets
Citeren11.07.20060 likes
neither do I .....

het zou verboden moeten worden, zuipen midden op de dag

Advertise here!!

Citeren11.07.20060 likes
goeiemorgen safariman

misschien dat jij je bericht iets duidelijker kan maken?

wil je graag weten hoe de mensen het hebben ervaren toen ze vor het eerst bij kletsen.com kwamen?en hoe ze het vonden??

en je moet inderdaad eerst lid zijn (gratis) voor je in het forum kan schrijven!

(ik begrijp alleen je ps webmaster onderin niet???)
Als je wil weten hoe ik het de eerste keer vond: leuk, gezellig, altijd wel iemand om mee te praten, eerst even mee gelezen later mee gaan kletsen..en nu...ben ik er vaak...

groetjes jeanette
Citeren11.07.20060 likes
Hahahahaha jeanette, is dat t enige wat je niet begrijpt? Ik snap van t hele verhaal niets.....

Ennuh.... wil weten wat ik van de eerste keer vond??? De eerste keer van wat????
Citeren11.07.20060 likes
safariman is volgens mij gisteren voor het eerst hier gekomen.

en denk dat hij met binnenkomen, de scroll bedoeld, dus binnenkomen bij grenspost op scroll.....
en komen jullie nog terug...ook hier neem ik dan aan op de scroll van kletsen.com

gr. jeanette
Citeren11.07.20060 likes
Pfffff....... te moeilijk voor mij..... ik haak af
Citeren11.07.20060 likes
ik voel me gescrolled ... ik heb er de kracht niet meer voor

1

Adverteer hier