Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

terecht, of onterecht?

1

Advertise here!!

Citeren05.01.20060 likes
Dit hing afgelopen maandagmorgen bij de koffie automaat op mijn werk, wat vinden jullie ervan?

"Betreffende gebruik van mobiele telefoons:
Het is zo dat alle medewerkers binnen *** ******* telefonisch goed te bereiken zijn. Teneinde wildgroei van het gebruik van mobiele telefoons te voorkomen, mag men deze vanaf 01-01-2006 tijdens het werk niet meer gebruiken, TENZIJ MEN VAN DE DIRECTE LEIDINGGEVENDE TOESTEMMING HEEFT"

Jaco
Citeren05.01.20060 likes
Dan maar een MP3 speler met ingebouwd mobieltje..
Citeren05.01.20060 likes
hoe moet je dan binnen het bedrijf goed telefonisch te bereiken zijn ?
Hoe doe je dat als je niet mag bellen hahahahahha.
Ben ik nu dom of nie ?hahahahah

nootje telefonisch nie te bereiken tijdens chatten hahaha !
Citeren06.01.20060 likes
ik vin ut terecht !!!!!
belluh doe juh maar in juh eiguh tijd !!!
of op de telefoon van de zaak
Citeren06.01.20060 likes
Ik sta hier 100% achter, ben zelf leidinggever en vindt het storend dat mensen aan de lijn staan te bellen (denk aan consentratie bij het werk ter voorkoming van ongevallen) en met de bereikbaarheid lijkt het ook geen prbleem, bij dringende zaken kan ik mensen aan de lijn altijd aan mijn toestel laten mits ze het telnr. aan hun familie hebben doorgegeven!!!!

de Baron

Advertise here!!

Citeren06.01.20060 likes
ligt eraan als je voor je werk n telefoon bij de hand hebt dan is t niet erg maar ligt er ook aan wat voor werk en hoe t belgedrag is ik word onder mn werk als ik gebeld word alleen voor dringende zaken en is t niet dringend spreken ze maar wat in
Citeren06.01.20060 likes
Bereikbaar zijn op je werk is alleen van toepassing voor noodgevallen.
Daar voor laat je een nummer achter bij je familie vrienden of bekenden. Mensen denken vaak dat ze elke minuut van de dag bereikbaar moeten zijn. Dit is een gedachte van heel veel mensen niks is minder waar. Je bent bereikbaar voor zaken die moeten de rest is niet noodzakelijk hooguit een privilege dat je ooit verworven hebt.
Ben het met Baron eens dat het de veiligheid van jezelf maar ook van je collega's kan beinvloeden.
Op mijn vroeger werkplek mocht ik helmaal geen mobiel bij me hebben vanwege explosie gevaar. Op sommige werkplekken kunnne de mobieltjes apparatuur beinvloeden en zo zijn er heel veel zaken die het verbieden van Mobieltjes kan rechtvaardigen.
Dus ik kijk er niet vreemd van op en sta er ook volledig achter wanneer dit wordt ingevoerd. Ben zelfs van mening dat men dit op nog veel meer plaatsen zou moeten doen met name in restaurants.

mijn mening

spetter56
Citeren07.01.20060 likes
Helemaal terecht!

Bannen die klere mobieltjes op het werk!

Vroegahr kon met toch ook zonder mobiel op het werk fungeren? Ben je toch bereikbaar voor de je vrienden en familie? En buiten dat, het stoort je collega als er weer een irritante beltoon af gaat (bijv mijn beltone met de lach van Cats) en kan ook nog eens je beeldscherm mollen als ie dicht in de buurt daarvan afgaat.

gr Timberland
Citeren07.01.20060 likes
ja ben het eens met red en hunt
Citeren07.01.20060 likes
als fulltime werkende moeder met een zeer oude moeder in verpleeghuis, wil ik wel mobiel bereikbaar zijn tijdens mijn werk. natuurlijk ben ik op het werktoestel bereikbaar, maar voor de kids is het nr van mama veel makkelijker. zelf bellen vind ik alleen bij hoge uitzondering toegestaan. dus nood of iets dergelijks.
xxx moontje

1

Adverteer hier