|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ben je bij je moeder ! Oma voor de kids, denk je dat je rust hebt, gaat moeder met je vrouw shoppen !
En wie mag er de kids douchen en in bed stoppen !!!!!!
Juist Pa weer !!!.....pfffffff
't is toch altijd wat met die moeders en vrouwen !!!
Gr.  Heli !!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 ben alweer terug , alleen de hema was open , maar ik wilden niet mee, maar schoonmoeder wilden met mij  blabla in auto en rechts voorrang geven ho maar, en slaat de motor ook nog af heb me geschaamt pfff schoonmoeders heli volgende keer jij meee  krijg jij van mij en fles cognac |
Anonymous Undefined 65739 berichten Haha Heli en wonder :D:D Leuk hoor van die dagen :p
Groetsels
Zyxxx |
tja heli bezin eer ge be gin zijn ook jouw kids en jij mag ook die poepkonten wel eens skrobben. tot rust komen doe je maar weer bij de baas |
Anonymous Undefined 65739 berichten Mannennnnnnn zucht, geniet ervan dat je vrouw en moeder het goed kunnen vinden samen...9 van de10 relaties is dat niet zo |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahaha..............
Zoals wonder al zei had ze geen zin !
Het was de bedoeling dat ik met wonder zou gaan, en Oma de kids onder de douche zou zetten en naar bed doen !!!
Maar ja................alleen de Hema was open ........gelukkig !
Maar die fles Cognac......daar kom ik op terug wonder !!!!  Gr.  Heli !!!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten ocherm,heb je die cognac echt nodig,hahaha |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik geniet van zulks conversaties hihihihihihihihi  Jacootje ~XX~~ |
Anonymous Undefined 65739 berichten zwaar leven heb je  groetjes toppie het lekkerste droppie |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heu volslagen uitgefeest kom ik nu uit de Groninger binnenstad :P, leuk
meisje ontmoet overigens :P (en dr msn gekregen). Slaap lekker lieve
kletsen.commertjes  Zyxxxx |
|