Citeren21.03.20060 likes
hoi frank , het kan beter met genk ja , maar ze proberen tenminste met eigen jeugd te spelen he , wel uit noodzaak maar toch , nu maar hopen dat het losloopt met die jongeren, thx
Advertise here!! |
Citeren21.03.20060 likes hoi frank , het kan beter met genk ja , maar ze proberen tenminste met eigen jeugd te spelen he , wel uit noodzaak maar toch , nu maar hopen dat het losloopt met die jongeren, thx |
Citeren21.03.20060 likes Des waar maat, tis daar geen slecht jeugdbeleid.
Er zijn maar een paar ploegen in belgie die daar aan denken. Als ge kijkt naar onze competitie; er zijn geen topploegen meer hier. |
Citeren23.03.20060 likes er zijn ploegen die denken dat ze een topclub zijn , tot ze europa in moeten en met de neus op de feiten gedrukt worden , typisch belgisch voetbal , hoop doet leven , ik pleit voor meer eigen jeugd en minder buitenlandse vedetten , dan pas zal belgie weer iets betekenen in europa!!! |
Citeren05.04.20060 likes het valt mij op ,dat de enige ajax suporter hier ,een koekebakker is...... ![]() |
Citeren05.04.20060 likes :sad ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren05.04.20060 likes lampje tel ik niet mee ......die is er alleen maar om blind licht te geven ![]() |
Citeren05.04.20060 likes Wat een lol met die zuurkool ![]() |
Citeren06.06.20060 likes FC Knudde, de enige voetbalploeg waarmee je kunt lachen ![]() En natuurlijk UDI (2x, 1x hier in Uden en 1x in Twente hahahaha) en FC Volkel ![]() en over een paar daagjes ben ik helemaal oranje-minded natuurlijk, want dan gaan we het WK tegemoet....Jippiieeeee J@co XXX |
Citeren19.06.20060 likes Ik ben supporter van een amateurcluppie hier uit mijn woonplaats en daarna komt Feyenoord.
Groetjes, Nice |
Citeren07.08.20060 likes word hier SPARTAvergeten als echte rotterdammer? ![]() |