|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten de toekomst gaat je te snel
het verleden blijf je bij.
alles zo als het vroeger gaat en nu anders is is eng
dingen vergeten doe je niet expres,
maar toch zwaar voor pa, die alles toch 2 keer doe en controleer
en dat we de buien moeten nemen zo als ze zijn.
het gaat steeds verder achteruit al sinds ik klein ben is het begonnen en word alleen maar erger, zelf weet je het niet en dat is beter zo maar iedereen ziet het die je niet vaak zien, zo als ik, daarom wil ik zo vaak mogelijk bij je zijn om je eigen te zien, zoals de ma die ik al jaren ken en niet die over een paar jaar.
groetjes truckster |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 een knuffel voor jouw en je ma en ook je pa.... |
Anonymous Undefined 65739 berichten met alles wat je doet heel veel sterkte en hou je taai
kussssssss knufffffffffff visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve truck,
Ik wil je heel veel sterkte wensen met alles ook voor je ouders
kusss en dikke knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heel veel sterkte Trucker. Het leven is harder dan de meesten denken/doorhebben. Het enige wat je dan kan doen is het delen met anderen. Tof dus dat je dat durft. Hele dikke en warme knuffel!
Ronnie/zyx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dankje wel, ben wel blij dat er mensen zijn die dat zeggen.
zelf werk ik dus veel, en kan ook ben nog jong, en woon ver van mijn ouders vandaan.
nu wil ik weten of jullie dat ook opzouden geven om nog wat van je echte mams mee te krijgen, en te helpen met waar je kan, zelf denk ik daar nu erg veel overna en toch dat te doen.
hoor het wel.
groetjes en bedankt truckster |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve truckster
ik denk dat je moeder dat niet zou willen dat je alles op zou geven wat je nu heb opgebouwd.
geniet met de tijd die je nu bij dr bent.
Dat zeg ik als moeder ik zou dat niet willen dat mn kind haar werk en andere socialen dingen zou opgeven.
geniet nu truckster dat wil je moeder en vader ook denk ik zo
knufff luca |
Anonymous Undefined 65739 berichten dat is een goei om over na te denken, maar er moet toch iemand straks gaan zorg dragen voor het huishouden, dat is nu al niet goed, en dingen regelen.
Maar als je het hoort kraken vanacht komt het van mij en al dat denken.
hahaha groetjes en bedankt.
truckster |
vrolijke noot Undefined 319 berichten Trucker 2 jaar geleden stond ik ook voor die keus.... ik ging combineren... werken en mijn eigen moeder verzorgen... maar nu jaren later denk ik wel eens.... had ik maar alleen voor haar gezorgd want de rest had later ook nog gekunt... maar haar verzorgen en bij haar zijn dat heeft niet meer gekunt...
nootje. |
|