|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi
Ik zoek voor volgend jaar een studio of grote kamer, voor mij en mijn konijnje jan. Heb namelijk geen huisje en heb nu voor kortetijd een kamer, maar daar moet ik uit tijdens kerst, mooie tijd he.
dus een kamer of studio in rotterdam en betaalbaar, rustige buurt wegens continudienst.
geef even een reactie.
groetjes truckster |
op de coolsingel heb zn hotel voo daklozen (gratis ) :P Rick |
Anonymous Undefined 65739 berichten haha dankje wel hoor.
zoek wel verder |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Trucker,
Ik woon niet in Rotterdam, maar staat er niks in de kranten of is er niks te vinden via internet.
groetjes & xxxxxxsjes
nice |
Tessem Undefined 2226 berichten Hoi hoi,
Als je bij www.viavia.nl kijkt dan heb je daar al redelijk veel keuzes staand beginnend vanaf 500 euro mss is dat wat om ff naar te kijken.
Eerst ff gratis registreren  Groetjes Tess xXx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi bedankt allemaal.
het probleem is dat je als je via een particuliere weg een huis of kamer gaat huren, je huur, borg, bemiddelingskosten en zoveel % contractkosten krijg, dan kom je uit op een bedrag van 1900 euro, dat is echt veel geld, en in 1 keer betalen.
dat is het probleem, maar bedankt ga daar kijken.
groetjes truckster |
Anonymous Undefined 65739 berichten kan maar 1 ding doen en je ontzettend veel succes wensen woon zelf niet ver van rotterdam af maar heb dat niet over een grote kamer had anders zo in staat geweest om je te helpen maar hoop voor jou wat je zoekt je ook vind groeten Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Jammer dat Arnhem te ver weg is anders mocht je mn huis hebben voor 500 euro per maand |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoho, bemiddelingskosten en contractkosten zijn bij wet verboden, je zit dus alleen met een huur die moet voldoen aan de eisen als gesteld door de Huurcommissie en evt een borg die niet meer mag zijn dan 1 maand huur, en welke je naderhand terug moet krijgen als er niks mis is. Let wel goed op dat in het contract komt te staan wat al kapot is bij aankomst...dat je huisjesmelken niet zn boel oplapt op jouw borgkosten! (ik heb als student al jaren ervaring met huisjesmelkers/huurcomissies)
Groeten en succes! |
Anonymous Undefined 65739 berichten blijven navragen trucker, er moet een mogelijkheid bestaan dat jullie een nestje vinden  ik heb hier nog een kamer vrij maar ik ben zelf allergisch voor diertjes waar haar op groeit, kan er tot mijn spijt niet veel aan veranderen, behalve jullie veel geluk te wensen |
|