Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

stroom & gas 2500 euro duurder.

Advertise here!!

Citeren30.11.20230 likes

Door het aflopen van het prijsplafond en een verhoging van de energiebelasting gaan huishoudens gemiddeld 2500 euro meer aan gas en stroom betalen. De stijging is niet eenmalig, maar structureel.

das wel fijn, want we zijn nu al 1 van de landen met de hoogste gas/stroom prijs in europa.

 

 

f4.jpg136.3K2 views
Citeren30.11.20230 likes

Vergeet de benzine prijzen niet. Hier in Engeland betaal ik momenteel omgerekend 1,70 voor een liter

Citeren01.12.20230 likes

En waar blijft het extra geld ???

Zal wel gebruikt worden om iedereen te helpen behalve  Nederlanders :(

Citeren02.12.20230 likes

Bij ons op eiland in nl zag ik benzine prijs 1,70

In België 1,58 zoiets

Citeren12.12.20230 likes

Gejat van fb maar o zo waar

 

Als zzp’er valt het niet mee. Ik werk voor de #belastingen.
Van mijn salaris betaal ik #loonbelasting.
Bij het boodschappen doen betaal ik #BTW.
Op mijn alcohol en frisdrank betaal ik #accijns.
Gezellig onder het genot van een hapje en een drankje met een lichtje en de verwarming aan betaal ik #energiebelasting.
Van al dat eten en drinken moet ik naar het toilet maar betaal dan wel #waterbelasting, #rioolbelasting en #verontreinigingsheffing.
Uiteindelijk ruim ik de tafel af en gooi het overige in de afvalbak. #afvalstoffenheffing.
Als ik een hondje had en die moet nog even op wandelen. #hondenbelasting.
De volgende dag rij ik met mijn auto naar het werk.
Voor deze auto heb ik #BPM en #BTW betaald.
Om te kunnen rijden betaal ik #wegenbelasting en over de verzekering #assurantiebelasting.
Ik hou van een gokje maar betaal dan wel #kansspelbelasting.
Ik hou van een terrasje maar betaal dan wel #precariobelasting.
Ga ik met mijn kinderen naar een pretpark dan betaal ik #toeristenbelasting en voor het parkeren #parkeerbelasting.
Als ik aan het einde van de maand iets overhou betaal ik #vermogenrendamentsheffing.
Het van te voren weggeven aan mijn kinderen betekent het betalen van #schenkbelasting.
Als ik dood ga van ellende betaald mijn partner #erfbelasting.
Dus ja, ik werk voor de #belastingen </div>

Adverteer hier